مهیج ترین اتاق فرار تهران در کدام منطقه واقع شده است؟

مهیج ترین اتاق فرار تهران در کدام منطقه واقع شده است؟

بازی مهیج اتاق فرار یا اسکیپ روم، یکی از جدیدترین و محبوب ترین بازی ها و سرگرمی هایی است که امروزه بسیاری از جوانان به سراغ آن می روند. اما آیا می دانید این بازی در اصل چیست و مهیج ترین اتاق فرار تهران در کدام منطقه است؟ 

شاید یکی از بهترین سرگرمی هایی که میتوانیم برای تعطیلات آخر هفته در تهران به آن فکر کنیم، بازی اتاق فرار است. بازی گروهی و مهیج که بیشترین هیجان و انرژی را برای انسان به همراه خواهد داشت. یک هفته کار بی وقفه، انسان را خسته می کند. به همین دلیل می توان با یک برنامه عالی، اخر هفته ای مهیج به وجود آورد. 

اجازه دهید با محبوب ترین و بهترین بازی های اتاق فرار تهران آشنا شویم. تا با تصمیمی هوشمندانه، به سراغ بازی مهیج اسکیپ روم رویم. 

جذاب ترین و بهترین بازی های اتاق فرار تهران

از میان جذاب ترین بازی های اسکیپ روم که در تهران به محبوبیت دست یافته اند، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

بازی اتاق فرار تهران

⦁ اسکیپ روم قرنطینه 

بازی قرنطینه یکی از متفاوت ترین و عالی ترین بازی های اتاق فرار تهران است. بیشتر مردم دنیا علاقه ای به بازی یک نفره ندارند. به همین دلیل بازی های اسکیپ روم برای این دسته از افراد بهترین انتخاب است. این بازی گروهی و بی نقص، در اصل حل یک معمای داستانی است. 

اگر به دنبال آن هستید که آخر هفته و تعطیلات خود را مهیج و خاطره انگیز سپری کنید، کافیست به سراغ بازی های اسکیپ روم روید. از میان این بازی ها، بازی قرنطینه یک اتاق فرار خاطره انگیز است. یک اتاق آرام با دنیایی از معما. 

برای بازی اسکیپ روم قرنطینه، کافیست اقدام به اجاره خانه در ناحیه پاسداران نمایید. تا دسترسی به فرهنگسرای رسانه و دیجیتال برای شما آسان گردد و به راحتی خودتان را برای بازی اتاق فرار تهران اماده کنید.  

اسکیپ روم در تهران

⦁ اسکیپ روم نجات شهر

تاریخ و دنیا پر رمز و راز آن، یک بازی مهیج و خاص را برای علاقه مندان به اتاق فکر فراهم کرده است. اسکیپ روم نجات شهر که در میدان بهارستان واقع شده است، تعطیلات آخر هفته بسیاری از خانواده ها و جوانان را به خود اختصاص داده. زیرا این بازی اتاق فرار تهران نوعی سفر در دل تاریخ است. سفری 200 ساله که در اصل یک عملیات تروریستی را به تصویر می کشد. 


علاقه مندانی که به بازی معمایی اتاق فکر علاقه مند هستند، بدون شک اسکیپ روم نجات شهر را انتخاب خواهند کرد. زیرا در این بازی زمان محدود است و شما باید از هوش خود استفاده کنید. 
تمامی این بازی های جدید در تهران، منجر شده است تا افراد بسیاری از شهرهای دور و نزدیک به تهران سفر کنند. اما گاهی برخی به دلیل نداشتن محلی برای اقامت، از سفر به این شهر منصرف می شوند. 


برای این که شما هم بازی اتاق فرار تهران را تجربه کنید، نباید نگران محل اسکان خود باشید. کافیست وارد وب سایت املاک باشی شوید، و به راحتی خانه ای مبله برای چند روز اقامت در روزهای تعطیل خود انتخاب کنید. اکنون می توانید از تهران و بازی های مهیج آن لذت ببرید. 

[faqs style=”accordion” filter=”tehran”]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *