عمارت شترگلو کرمان؛ یادگاری از ایام کهن

کرمان که به عنوان یکی از شهرهای تاریخی ایران شناخته می شود، دنیایی از جاذبه های تاریخی را در خود جای داده است. در این شهر می توانید با آثار برجای مانده از دوران کهن مواجه شوید. از جمله عمارت شترگلو که به نوعی تلفیقی از تاریخ و طبیعت است. این منطقه گردشگری که از دوره قاجار به یادگار مانده است، دارای زیبایی ها و معماری خاصی است.

افرادی که علاقه مند بازدید از عمارت های قدیمی هستند، می توانند علاوه بر بازدید از این خانه های سنتی و کهن، از گردش در باغ های زیبای آنها نیز لذت ببرند. عمارت شترگلو در کرمان از دیدنی ترین سبک معماری و باغ رویایی برخوردار است. زمانی که وارد این عمارت می شوید، به راحتی روح زندگی و اصالت را در آن احساس خواهید کرد.

شاید تصور کنید عمارت های متروکه ای که از دوران قدیم برجای مانده اند، کمی ترسناک باشند. اما اگر به یاد آورید که روزی در این عمارت های بزرگ و دلنواز مردمانی به شادی زندگی می کردند، شاید خودتان را در دل تاریخ گم کنید.

عمارت شترگلو

زیبایی های خاص عمارت شترگلو کرمان

شترگلو در زمانهای قدیم محل سکونتی برای اشراف و اعیان بوده است. از این رو زیبایی های خاص خود را داشته، اما همانطور که می دانیم عمارت هایی که دیگر قابل سکونت نیستند، متروکه شده و دیگر تمام زیبایی خود را از دست می دهند. با این حال عمارت شترگلو هنوز جذابیت های خاص خود را داشته و می تواند انسان را به یک سفر تاریخی مهمان کند.

کافیست به وب سایت املاک باشی مراجعه نمایید، و با اجاره سوئیت یا خانه در استان کرمان، خودتان را به یک تاریخ گردی فوق العاده دعوت کنید. می توانید در کنار بازدید از زیبایی های این منطقه، به بازدید از جاذبه های گردشگری دیگری که در کرمان وجود دارد نیز بپردازید. عمارت شترگلو علاوه بر آن که دارای سبک معماری خاصی است، از فضای بیرونی سنتی نیز برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد.

 

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *