خوفناک ترین و مرگ آور ترین عجایب ایران

خوفناک ترین و مرگ آور ترین عجایب ایران

ایران همچون دیگر نقاط جهان دارای عجایب و شگفتی های منحصر به فردی می باشد، که خیلی از افراد با آن آشنایی ندارند. عجایب ایران در واقع در دسته خوفناک ترین و ترسناک ترین ها قرار می گیرند که بازدید و بررسی آن توسط هر گردشگری جرات و توانایی بالایی را می طلبد.

گورستان جن چابهار

عجایب ایران: گورستان جن ها

یکی از جمله عجایبی که در مورد آن بحث و جنجال زیاد وجود دارد و بسیاری آن را ترسناک ترین و مرموزترین عجایب دنیا میدانند، گورستان جن ها می باشد. این گورستان در روستایی در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این گورستان، هم قدمت بالایی دارد و هم اینکه از دیرباز (البته به گفته مردم محلی) محل زندگی جن ها بوده است. قبر هایی که در این گورستان واقع شده به صورت پلکانی و بسیار بزرگ است و طبق نظر خیلی از افراد ساکن در این روستا بعید به نظر می رسد که در این قبر ها انسان به خاک سپرده شده باشد! این گورستان مشرف بر روستای تیس واقع شده است و قبر ها در دل سنگ حفر شده اند.

عجایب ایران: تالاب یا دریاچه ارواح نوشهر

در مطلبی از سایت املاک باشی به طور کامل در مورد تالاب یا دریاچه ارواح نوشهر صحبت کردیم، و ذکر کردیم که این تالاب در واقع یکی از مرموز ترین مکان ها و عجایب ایران است که نمی توان در فصل های سرد یا هنگام شب از آن بازدید کرد. حالت مردابی بکر، وجود حیوانات وحشی و مه آلود بودن این منطقه این لقب را از سوی مردم محلی برای آن برگزیده است.

دریاچه ارواح

عجایب ایران: مثلث برمودا ایران

یک باور کلی در مورد ورود به مثلث برمودا وجود دارد و آن این است که هر شخص با ورود به آن امکان خروج نخواهد داشت. جالب است بدانید که طبق اتفاقات و رویداد های انجام شده در مورد ورود افراد به مثلث برمودا ایران و عدم خروج آنها از آن ، این منطقه یکی از عجایب نام گرفته است.  این مثلث برمودا در واقع در جنوب استان سمنان قرار گرفته است و منطقه ای خشک و بی آب است که کسی توانایی سفر به آن و خروج به سلامت را نخواهد داشت.  گم شدن و آفتاب سوزان، نبود تجهیزات لازم سه گزینه ای هستند، که باعث مرگ در این منطقه عجایب ایران میشوند. گفته می شود که شتر ها و دیگر جانداران نیز نمی توانند وارد این منطقه شوند.

مثلث برمودا

شما برای اجاره سوئیت، آپارتمان، ویلا و خانه مبله می توانید به سایت و اپ املاک باشی اعتماد کنید. املاک باشی برای امکان اجاره و رزرو اقامتگاه روزانه آسان و مقرون به صرفه در خدمت شماست.

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *