رزرو سوئیت پرند؛ گردش در جدید ترین شهر تهران

رزرو سوئیت پرند؛ گردش در جدید ترین شهر تهران

شهرهای جدید بسیاری در اطراف تهران ساخته شده اند، که از میان آنها باید به شهرستان پرند اشاره نماییم. این شهرستان از موقعیت آب و هوایی عالی برخوردار است. از این رو بسیاری از مردم تهران که از آلودگی هوای این شهر خسته شده اند، با رزرو سوئیت پرند به این منطقه سفر می کنند. 

بیشتر مناطق تهران از هوای آلوده ای برخوردار هستند. که همین مسئله باعث می شود مردم این شهر در روزهای تعطیل به دنبال محلی خوش آب و هوا برای گردش و استراحت باشند. جاذبه های طبیعی این منطقه در کنار آب و هوای خوش و بدون آلودگی، منجر شده است تا بیشتر مردم سوئیت پرند اجاره نموده و به اینجا سفر کنند. 

حتی اگر شده است برای یک روز در این منطقه بمانند، همین باعث می شود تا برای یک هفته آتی خود، آرامش و انرژی خوبی به دست آورند. علاوه بر آن این شهر جدید بافت زیبایی نیز دارد، که همین مسئله می تواند انسان را برای چند ساعتی سرگرم کند. تا از آلودگی تهران دور شود. 

اجاره سوئیت پرند

اجاره سوئیت پرند برای بازدید از مکان های دیدنی این منطقه

یکی از جاهای دیدنی شهر جدید پرند، مجموعه ورزشی و تفریحی کارتینگ پرند است. این پیست اتومبیل رانی سبک معماری خاصی دارد و بسیاری از علاقه مندان به اتومبیل رانی را به سمت خود می کشاند. علاوه بر آن در این پیست مسابقات بین المللی و جهانی را نیز می تواند برگزار کرد. 

به همین دلیل در اطراف پیست مناطقی به عنوان استراحتگاه ساخته شده است. تا رزرو سوئیت پرند به راحتی انجام شود. در کنار این پیست بین المللی کارتینگ، قلعه سنگی زیبایی نیز در این منطقه وجود دارد که از جمله قدیمی ترین آثار باستانی در تهران به شمار می رود. 

این قلعه قدیمی به دوره آل بویه باز می گردد و تاریخ عظیم آن بسیاری از باستان شناسان را به پرند می کشاند. تا بر روی این آثار تاریخی تحقیق نموده و به بازدید از آن بپردازند. ساخت این بنا طبق بررسی باستان شناسان بیش از 200 سال به طول انجامیده است. به همین دلیل بازدید از آن در اصل خالی از لطف نخواهد بود. 

دیدنی های پرند تهران
[faqs style=”accordion” filter=”parand”]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *