اقامتگاه ماجرا؛ عجیب ترین و دیدنی ترین اقامتگاه هرمز

اقامتگاه ماجرا ؛ عجیب ترین و دیدنی ترین اقامتگاه هرمز

در میان تمامی زیبایی هایی که در جزیره هرمز وجود دارد، یک اقامتگاه رنگی و عجیب به چشم می خورد، که دنیایی از زیبایی را در خود جای داده است. اقامتگاه ماجرا خاک های رنگارنگی که در سطح جزیره وجود دارند را به یاد انسان می آورد. تنها کافیست تصاویری از این جزیره مشاهده کنید، تا خودتان را در سرزمینی رنگارنگ بیابید.

این اقامتگاه برای مشارکت محلی و جذب گردشگر در این منطقه ساخته شده است، و به عنوان یک منطقه توریستی و تفریحی در جزیره هرمز به شمار می رود. اقامتگاه ماجرا از گنبد های خاکی برخوردار است، که به روش خاصی چون ابرخشت ساخته شده است.

اقامتگاه ماجرا موفق شد در سال 2020 میلادی، برند جایزه بین المللی طلایی مسابقه تیدای شود. زیرا طرحی که برای این فضا انتخاب شده است، یک طرح فوق العاده زیبا و خاص می باشد.

اقامتگاه ماجرا در هرمز

جاذبه های دیدنی و گردشگری اقامتگاه ماجرا

همه انسان هایی که از شلوغی و آلودگی های شهرهای بزرگ خسته شده اند، به دنبال آن هستند که محلی دیدنی و ناب برای استراحت و تفریح خود انتخاب کنند. از این رو به سراغ مکان های جذابی می روند، که آنها را از دنیای پر زرق و برق دور کرده، و به آرامش برساند.

مسلما ماندن در اقامتگاه ماجرا برای چند روز، می تواند روح زندگی را در انسان بدمد. این اقامتگاه بومگردی رنگارنگ با محیط جزیره هرمز سازگار بوده، و از طراحی فوق العاده خاصی برخوردار می باشد. برای آنکه بتوانید از این مکان دیدنی بازدید نمایید، کافیست به وب سایت املاک باشی مراجعه نموده، و یا از طریق اپلیکیشن املاک باشی، اقدام به اجاره خانه در این اقامتگاه نمایید.

پس از آن زمان زیادی دارید تا از زیبایی های اطراف اقامتگاه بوم گردی ماجرا، و جزیره فراموش نشدنی هرمز دیدن کنید. سفر به جنوب ایران همیشه جاذبه های خاص خود را داشته و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب نموده است.

اقامتگاه ماجرا

 

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *