کافه بازی تهران با کدام کافه ها؟

کافه بازی در تهران با کدام کافه ها؟

کافه بازی در تهران از دیرباز تا امروز لذت و هیجان نزدیکی برای افرادی دارد که دوست دارند تجربه نشستن بر سر میز های مختلف کافه ها و چشیدن طعم نوشیدنی ها و کیک های موجود در منو آنها را تجربه کنند. کافه بازی در تهران خود شامل چندین سفر توریستی به حساب می آید، چرا که با ورود به هر کافه گویی شما وارد دنیای جدیدی از طعم، رنگ، زمان و حال و احوال یک برهه خاص خواهید شد. اگر برای کافه بازی تهران آماده اید و به دنبال لیست کافه های جذاب و جدید می گردید، گروه املاک باشی برای شما لیست تازه ای را تدارک دیده است.

کافه بازی تهران بر اساس بیشترین آرای مردم

کافه های زیر بر اساس بیشترین رضایتی که از سوی افراد دریافت کرده اند لیست شده اند. البته در نظر گرفتن شرایط و ظاهر کافه ها نیز در انتخاب شان موثرند. بنابراین تصمیم گیری برای انتخاب یک کافه در وهله اول به سلیقه شما بستگی دارد.

کافه دیاموند

کافه دیاموند

یکی از اولویت های کافه بازی برای خیلی از ما، ظاهر تاریخی و دنج آن است. کافه دیاموند شامل یک عمارت قدیمی و بازسازی شده است که با حیاط و فضای روح نوازی که دارد برای خوردن نوشیدنی ها و چشیدن طعم قهوه های خوشمزه مکان بسیار مناسبی است. عمارت کافه دیاموند در واقع یک عکاسخانه قدیمی بوده است که به یک کافه تبدیل شده. این کافه در خیابان انقلاب و خیابان نجات الهی قرار دارد. به گفته بیشتر افرادی که از این کافه بازدید کرده اند، صبحانه های این کافه بسیار خوشمزه و با کیفیت می باشد.

کافه نادری

شاید با آمدن نام کافه نادری به یاد فیلم شهرزاد بیفتید، این کافه علاوه بر تفاوت ظاهری که با کافه نادری معروف این فیلم دارد اما محفل بسیاری از کسانی است که به ادبیات علاقه مند هستند. این کافه سرپوشیده برعکس کافه دیاموند شامل یک فضای بزرگ است که دیوار های سبز رنگ آن معرف حضور بسیاری از علاقه مندان است. کافه نادری در بین افراد علاقه مند به کافه بازی در تهران جایگاه ویژه ای دارد. این کافه در خیابان جمهوری واقع شده است و قدمتی بیش از 50 سال دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روزگاری محفل دورهمی های نیما یوشیج و جلال آل احمد این کافه بوده است.

کافه نادری

وی کافه

یکی دیگر از کافه های دنج برای کافه بازی در تهران را می توان وی کافه دانست. فضا و شکل و شمایل میز ها طوری چیده شده است که هر چشمی را به سمت خود خیره می کند. مزیت اصلی کافه گردی تهران و رفتن به سراغ این گزینه خوراکی های متنوع و خوش طعم آن است. این کافه دو شعبه دارد که یکی در خیابان فلسطین و دومی در خیابان شریعتی واقع شده است.

وی کافه

کافه گالری

یکی از کافه های روباز و دوست داشتنی ، کافه گالری است که محفل محبوبی برای هنرمندان به شمار می آید. فضای باز و تابلو های موجود در این کافه القا کننده حس سرزندگی و نشاط هستند. پس اگر به فکر نوشیدن یک فنجان خوشمزه یا در جستجو آرامش هستید پیشنهاد می کنیم به یکی از دو شعبه این کافه سر بزنید. یکی در میدان تجریش و دومی در منطقه اقدسیه.

کافه گالری
[faqs style=”accordion” filter=”tehran”]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *