پارک جنگلی سرخه حصار؛ رویایی ترین پارک در تهران-min

پارک جنگلی سرخه حصار ؛ رویایی ترین پارک در تهران

تهران شهر شلوغ و آلوده، در دل خود پارک جنگلی زیبایی را دارد که مردم این استان برای گردش و تفریح به آنجا مراجعه می کنند. پارک جنگلی سرخه حصار در زمان قاجاریه با نام های دیگری شناخته می شد. نام هایی همچون شکارگاه سلطنتی و قرق.

پارک جنگلی سرخه حصار را باید یکی از قدیمی ترین پارک های ساخته شده در تهران به شمار آوریم، که در اصل یکی از قدیمی ترین شکارگاه ها در ایران است. زیبای های این منطقه منجر شده است تا گردشگران و طبیعت دوستان برای تفریح و گردش این منطقه را انتخاب کنند.

این پارک دیدنی برای سفر یک روزه انتخاب عالی است. می توانید با مراجعه به وب سایت املاک باشی، برای آخر هفته خود برنامه چیده و اقدام به اجاره سوئیت در تهران و نزدیکی پارک جنگلی سرخه حصار نمایید. در این روزها که ویروس عجیبی تمام دنیا را فرا گرفته است، بهتر است از دیدنی های استان خود بازدید نماییم.

پارک جنگلی سرخه حصار-min

بهترین زمان بازدید از پارک جنگلی سرخه حصار

از آنجایی که این پارک در بالاترین منطقه تهران واقع شده است، اختلاف درجه حرارت شب و روز آن زیاد است. از این رو می توان در هر فصل و زمانی به آنجا سفر کرد. به صراحت می توانیم بگویم پارک سرخه حصار یکی از جاذبه های توریستی طبیعی در تهران است.

مناظر بکر و طبیعی زیبایی که در این منطقه واقع شده است، منجر شده افراد زیادی علاقه مند به بازدید از پارک جنگلی سرخه حصار باشند. به همین دلیل با نصب اپلیکیشن املاک باشی بر روی گوشی های هوشمند خود، دسترسی به اجاره خانه را آسان کرده اند.

تا در صورتی که آخر هفته و یا تعطیلاتی را بخواهند به بازدید از سرخه حصار بپردازند، محلی برای اقامت داشته باشند. می توانید در این پاک جنگلی طبیعت زیبای و گونه های زیستی از درختان متنوعی را شاهد باشید. بیشتر افرادی که از آلودگی های صوتی و هوایی تهران خسته شده اند، می توانند این منطقه را برای استراحت انتخاب کنند.

پوشش گیاهی متنوعی همچون تاغ، خارشتر، درمنه و گونه های بالشتکی همچون گون و … در پارک جنگلی سرخه حصار وجود دارد. علاوه بر تفریح می توانید در این منطقه گیاهان دارویی بسیاری را نیز بیابید. اگر به دنبال محلی برای تفریح و استراحت هستید، بهتر است بازدید از سرخه حصار را در ابتدای لیست خود قرار دهید. از استان خود خارج نشوید و یک روز عالی داشته باشید. تفریح کنید و از زیبایی های این منطقه لذت ببرید.

پارک دیدنی سرخه حصار-min

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *