ویلا اجاره ای دررامسر

لذت ویلا اجاره ای در رامسر

ویلا اجاره ای در رامسر را از ما بخواهید…

ویلا اجاره ای در رامسر را از ما بخواهید، سایت املاک باشی، بهترینها را برای شما دارد. فقط کافیست به سایت ما بیایید و شگفت زده شوید. در هر سفر شمالی، ما تمایل داریم در کنار لذت از طبیعتی سرسبز و آب و هوای خوش، لذت استراحت در ویلایی زیبا را هم داشته باشیم.

رامسر، به دلیل موقعیت جغرافیایی و جاذبه های بی نظیرش، پذیرای مسافران زیادی است. و از میان اپلیکیشنها، سایتها، و صفحات مجازی بسیار، گزینش میزبانی مناسب برای داشتن ویلا اجاره ای در رامسر، مشکل است. اما ما انتخاب ویلا اجاره‌ای در رامسر را برایتان سهل خواهیم کرد.

خصوصیات ویلاهای ما…

با مراجعه به سایت املاک باشی، خواهید دید، ویلاها به تفکیک، با چند عکس و همراه با خصوصیات هرکدام، قرار داده شده و شما میتوانید، ویلا اجاره ای در رامسر خود را به راحتی انتخاب کنید.

ویلاهای چوبی با رنگ گرم قهوه ای خود، مزین به اثاثیه‌ای رنگی و زیبا، ویلاهایی در کوچه‌ی اختصاصی میان باغهای پرتقال، ویلاهایی نزدیک به دریا یا در دل جنگلی انبوه از درخت.. ویلاهایی کوچک و ساده، یا بزرگ، مجلل و با شکوه.. همگی تمیز، مرتب، و مطابق با هر نوع سلیقه، شما را شگفت زده و انتخاب را برایتان شیرین خواهند کرد.

مکان و امکانات هر ویلا…

ویلاها نزدیک به مرکز شهر، یا با فاصله ای کوتاه از مراکز تفریحی رامسر، نظیر: جواهرده، تله کابین، پارکها و ساحل و یا دور از هیاهوی شهری، با آدرسهای دقیق، در سایت املاک باشی موجود می باشند و شما می توانید ویلا اجاره ای در رامسر خود را در هر محدوده‌ای که مد نظر دارید، رزرو کنید.

مثلا: می توانید، اجاره ویلا در رامسر بلوار کازینو را انتخاب و هرروز پس از قدم زدن در مسیر رؤیایی این بلوار، با نوشیدن چایی در حیاط سبز ویلا یا لم دادن روی مبلهای راحتی اش، خستگی در کنید. شاید بخواهید در استخر زیبای ویلایتان شنایی شیرین داشته باشید و یا در تراس جادویی ویلایتان، خروش دریا یا سبزی بیشه‌ها را تماشا کنید.

قیمتها و سایر موارد مربوط به ویلاها…

پس از مراجعه به سایت، خواهید دید، قیمت ویلا اجاره‌ای در رامسر سایت ما، در برابر امکانات ویلاها، نوساز بودنشان، تمیزی و زیباییشان منصفانه و مناسب است. و با راحتی خیال انتخاب ویلا اجارهای در رامسر خود را انجام خواهید داد.

سایت املاک باشی مفتخر است که اعتماد شما را به رضایت تبدیل کند. حتی اگر خسته از رانندگی و… هستید و می خواهید یک شب استراحتی داشته باشید، با اجاره شبانه خانه در رامسر و یا سوئیت، ویلا و… در خدمتتان خواهیم بود.

چگونه با اطمینان ویلای مورد پسندمان را اجاره کنیم؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه اطمینان کنم بعد از رزرو ویلایی که اجاره کردم را تحویل میگرم؟ باید به شما بگوییم ازین نظر میتوانید کاملا مطمئن باشید چرا که زمانی که از طریق سایت ما اقدام به رزرو مینمایید مبلغی که به سایت پرداخت میکنید را بعد از اطمینان از تحویل گرفتن شما به میزبان پرداخت میشود. اگر ویلایی که اجاره کردید را تحویل نگرفتید و یا مغایرتی با ویلایی که در سایت مشاهده کردید داشته باشد سریعا با انتخب خودتان ویلای دیگری جایگزین میشود و یا مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.

ویلا اجاره ای دررامسر

شرح مختصری از امکانات ویلاها…

اطلاعات مربوط به هر ویلا، شامل: عکس، آدرس، متراژ و… در سایت روشن و واضح قرار داده شده است. شما برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید، از قسمت تماس با ما بالای صفحه سایت املاک باشی، با ما ارتباط بگیرید.

انتخاب ویلا اجاره ای در رامسر از ما، به شما شادی و لذت داشتن اوقاتی خوش کنار عزیزانتان در محیطی گرم، رنگی، سبز و زیبا را خواهد داد. حمام و سرویس بهداشی تمیز، آشپزخانه با وسایل مورد نیاز، امکانات تفریحی و… از دیگر موارد هر ویلا می باشد.

[faqs style=”accordion” filter=”shomal”]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *