اجاره ویلا سرخرود

با اجاره ویلا سرخرود ، به سرزمین رویایی سفر کنید

با اجاره ویلا سرخرود، به سرزمین رویایی سفر کنید

اجاره ویلا سرخرود : شاید اسم سرخرود کمی به گوشتان ناآشنا باشد. سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران است که در امتداد نوار ساحلی واقع شده است. سرخرود از غرب در 15 کیلومتری محمود آباد و از شرق با فریدون کنار 6 کیلومتر فاصله دارد و از جنوب به شهرستان آمل متصل میشود.

این شهر در مجاورت دریای خزر و در محل اتصال دریاچه هراز به دریای خزر واقع شده است و زمستانها میزبان هزاران قوی مهاجر است. با اجاره ویلا سرخرود این شهر کوچک توریستی علاوه بر ساحل زیبای سرخرود از جاذبه های فراوان تفریحی گردشگری آن لذت ببرید.

اجاره ویلا سرخرود چه مزایایی دارد؟

با اقامت در سرخرود می توانید از سرزمین رویایی محمود آباد که مهم ترین و پرطرفدارترین منطقه تفریحی محمود آباد است لذت ببرید. این منطقه در محمود آباد، یکی از بهترین و مجهزترین شهربازی های شمال را در خود جای داده است. سرزمین رویاها، پلاژ آهی هم نامیده می شود. ساحل این منطقه بهترین فضا برای تفریحات دریایی و ساحلی و خوشگذرانی است.

اجاره ویلا سرخرود

این پارک ساحلی دارای امکانات رفاهی مانند رستوران سنتی، قایق سواری، موتور چهار چرخ، شهربازی و رستوران است که می تواند هر آدم بی حوصله ای را به هیجان وا دارد. با اجاره ویلاسرخرود از گردشگاهها و مکان های تفریحی فریدونکنار، محمود آباد و آمل هم بهره مند خواهید شد.

سرخرود در زمستانها میزبان انواع پرندگان مهاجر از سیبری مانند “قوهای فریادکش” یا قوهای آوازخوان است. تمام وسعت شهر سرخرود در منطقه ساحلی و جلگه ای واقع شده است و قسمت جنوبی آن هم به شالیزارها منتهی می شود.

این منطقه توریستی گردشگری نوظهور، در حاشیه ی دریای خزر ساختمان های ویلایی لوکس و آپارتمانهای ساحلی جدیدی دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رودخانه هراز درست از وسط این شهر ساحلی می گذرد. این رودخانه دو اقلیم زیبا و متفاوت را در سرخرود ایجاد کرده است و زیبایی منحصر بفردی به شهر داده است. هر از گاهی با بالا آمدن آب دریا آب این رودخانه هم بالا می آید.

جاذبه های بی نظیر ویلاهای ساحلی

سرخرود ساحل زیبا و بکر ماسه ای به وسعت 5 کیلومتر دارد که با چشم انداز بسیار زیبا به شالیزارها و نسیم روح بخش ساحلی، فضای لذت بخشی را برای تفریحات ساحلی به وجود آورده است. با اجاره ویلا سرخرود می توانید از جاذبه های بی نظیر ویلاهای ساحلی در ساحل دلپذیر سرخرود با مناظر زیبای محوطه باز استفاده کنید.

علاوه بر این ها منظره صید ماهی شرکتهای صیادی جذابیت های خاصی به این منطقه داده است. اقامت حداقل یک شب در این ویلاهای ساحلی و گشت و گزار در شهر، اوقات تکرار نشدنی و لذت بخشی برای گردشگران به وجود می آورد.

اجاره ویلا سرخرود

سرخرود تالاب های زمستانی، زیستگاههای پرندگان مهاجر و طبیعت بکر و چشم نوازی را در برگرفته که انواع فلامینگو، خوتکا و مرغ آبی در آن مشاهده می شود. اجاره ویلا سرخرود در نواحی جنگلی سرخرود این امکان را برای شما به وجود می آورد که در کناراین مناظر دیدنی پرندگان مهاجر، لذت غذا دادن به آنها،را تجربه کنید و سفر خاطره انگیزی برای خود و خانواده تان بسازید.

سایت املاک باشی یک فضای هوشمند اینترنتی است که همه چیز را برای یک اقامت آرام و دلپذیر در سرخرود برای شما مهیا می کند. با اجاره ویلا سرخرودبصورت آنلاین دیگر دردسر شهر به شهر دنبال ویلا گشتن را نخواهید داشت. برای راحتی بیشتر خود همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن املاک باشی به اجاره بهترین ویلاها در شمال بپردازید.

[faqs style=”accordion” filter=”shomal”]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *