روستای کرکبود؛ بکر ترین و ناب ترین طبیعت پایتخت

روستای کرکبود؛ بکر ترین و ناب ترین طبیعت پایتخت

همیشه انسان دغدغه یافتن محیطی بکر و طبیعی دارد. تا در آنجا به تفریح و استراحت بپردازد. بیشتر مردمی که در تهران زندگی می کنند، روستای کرکبود را برای تفریح و گردش خود انتخاب می نمایند. زیرا این روستا از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار بوده، و بسیار سرسبز است.

می توانید در کنار آب و هوای معتدل روستای کرکبود به استراحت بپردازید، و در کنار طبیعت سرسبز ان روحتان را به آرامش برسانید. این روستا در واقع در بخش طالقان تهران واقع شده است. از آنجایی که طالقان یکی از مناطق کوهستانی در پایتخت می باشد، چشمه ها و آبشارهای بسیاری در آنجا رونق دارند.

اما همین مسئله منجر شده است تا نیمه دوم سال در نزدیکی روستای کرکبود بسیار سرد باشد. پس اگر این منطقه را در زمستان و یا پاییز برای تفریح انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که از گرم ترین لباس های خود استفاده کنید. تا دچار بیماری یا مشکلات دیگری نشوید.
در حال حاضر که ویروس کرونا تمام دنیا را احاطه کرده است، بهتر آن است که از استان خود خارج نشویم. پس انتخاب روستای کرکبود برای گردش یک روزه در آخر هفته، معقولانه ترین و بهترین انتخاب خواهد بود.

طبیعت بی نظیر کرکبود

جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی روستای کرکبود

اگر به دنبال آن هستید که روستایی را انتخاب کنید، که هم شما را به طبیعت نزدیک تر کند و هم تاریخی باشد، بهتر است به کرکبود روید. در این منطقه آبشار دیدنی و رویایی کرکبود وجود دارد. این آبشار بر بلندای یک صخره قرار گرفته است، و درون یک دره عمیق ریخته می شود.
در کنار آبشار دیدنی روستای کرکبود، باید به یخچال های طبیعی نیز اشاره نماییم. این یخچال ها در واقع مهمترین منبع تامین آب روستا به شمار می روند. برای این که چند روزی در این منطقه رویایی به سر برید، لازم  است اقدام به اجاره خانه یا اجاره سوئیت در کرکبود نمایید.

از آنجایی که این منطقه هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند، مردم خوش مشرب کرکبود خانه های بسیاری را برای اجاره به مسافران آماده کرده اند. می توانید برای اجاره و یا رزرو اسان این خانه ها، به سراغ وب سایت املاک باشی روید.

یا این که با نصب اپلیکیشن املاک باشی بر روی گوشی خود، هر زمان و در هر مکانی که هستید خانه مورد نظر خود را اجاره نمایید. برای بازدید از دیدنی ترین مناطق روستای کرکبود، یک روز زمان کمی است. پس چند روز از زمان خود را به این منطقه اختصاص دهید.

روستای کرکبود طالقان

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *