دیدنیهای پلدختر

دیدنیهای پلدختر لرستان؛ خاص ترین منطقه گردشگری

مسافرانی که علاقه مند به طبیعت گردی هستند، معمولا استان های شمالی را برای سفر انتخاب می کنند. اما باید بگوییم دیدنیهای پلدختر می تواند همچون دیدنی های مناطق شمال کشور، خاص و جذاب باشد. کافیست این منطقه را در لرستان انتخاب کنید، تا علاوه بر رسیدن به آرامش، از جذابیت های خاص این منطقه نیز بازدید نمایید.

بسیاری از مردم در ایران این منطقه را برای سفر انتخاب می کنند. تا علاوه بر تفریح و گردش، از دیدنیهای پلدختر نیز بازدید نمایند. پلدختر در اصل یکی از شهرستان های کوهستانی در استان لرستان است، که دارای پیشینه تاریخی خاصی می باشد. این منطقه مردمانی مهمان نواز را در خود جای داده است، و به همین دلیل نیز گردشگران زیادی برای سفر به این استان مراجعه می کنند.

دیدنیهای زیبای پلدختر

دیدنیهای پلدختر استان لرستان کدامند؟

اگر قصد دارید از جاذبه های تاریخی و دیدنی پلدختر بازدید نمایید، بهتر است ابتدا با مراجعه به وب سایت املاک باشی اقدام به اجاره سوئیت یا خانه در این شهرستان نمایید. تا زمان بیشتری برای سفر و تفریح در این استان داشته باشید. حتی می توانید اپلیکیشن املاک باشی را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نموده، و به راحتی در هر مکان و زمانی اقدام به اجاره سوئیت نمایید.

پس از آن خود را برای بازدید از دیدنیهای پلدختر آماده کنید. از جمله زیبایی های این منطقه می توانیم به غار مشهور و باستانی کلماکره، که بازمانده از دوره هخامنشیان است اشاره کنیم. علاوه بر آن می توان اقدام به بازدید از غار کوگان در پلدختر، غار مصنوعی و زیبایی که به دست انسان ها در این منطقه ساخته شده است، نیز پرداخت.

از دیگر دیدنیهای پلدختر باید به کاروانسرای چمشک و میشوند اشاره کنیم. این دو کاروانسرا به ثبت آثار ملی ایران رسیده اند و از جمله آثار باستانی در این شهرستان به شمار می روند. می توان با دیدن این مناطق خاطره ای خوش از سفر به این استان در ذهن خود حک کرد.

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *