جاذبه های گردشگری خلخال در استان اردبیل

 

شاید شما هم بارها در مورد زیبایی های جاده اسالم به خلخال شنیده باشید. اما هیچ وقت شنیدن مانند دیدن نمی تواند انسان را تحت تاثیر قرار دهد. پس اگر علاقه مند هستید از زیبایی های این منطقه در استان اردبیل بازدید نمایید، بهتر است خودتان را آماده یک سفر رویایی کنید. سفری خاطره انگیز به این استان سرسبز و دیدنی.

شاید باید بگوییم از جمله دیدنی ترین و خاص ترین مناطقی که می تواند برای انسان دنیایی از آرامش را به همراه داشته باشد، مسیر اسالم به خلخال است. این منطقه گردشگری از جمله زیباترین طبیعت ها در استان اردبیل را به خود اختصاص داده است. روستای مینیاتوری که جاده ای رویایی دارد و انسان را درگیر می کند تا ساعت ها در آن جاده به تفریح و سفر بپردازد.

پوشش های گیاهی که در این مسیر وجود دارد، بسیار خاص هستند و می توانند ساعت ها انسان را درگیر خود کنند. پس اگر قصد دارید تابستان خود را در یک منطقه فراموش نشدنی به تفریح بپردازید، بهتر است این منطقه در استان اردبیل را انتخاب کنید.

مسیر سبز خلخال

دیدنی های منطقه خلخال در اردبیل

از جمله جاذبه های گردشگری که می توانید در این منطقه مشاهده کنید، آبشار نره گر است. این آبشار از قسمت های جذاب و خاطره انگیز در منطقه اسالم به خلخال است. بسیاری از مسافران این منطقه را برای تفریح و گردش انتخاب می کنند، و ساعت ها در کنار این آبشار به استراحت می پردازند.

منقطه دیگری که پیشنهاد می کنیم جهانگیریه هست این منطقه همون طور که در فیلم بالا دیدید فوق العاده بکر و زیباست.

 

جهانگیریه جاده پونل به خلخال

جهانگیریه

اگر قصد دارید برای یک بار هم که شده از این مسیر رویایی عبور کنید، کافیست به وب سایت املاک باشی مراجعه نموده، و اقدام به اجاره سوئیت یا خانه اجاره ای در این منطقه نمایید. پس از آن روزها و ساعت ها در منطقه سرسبز خلخال به تفریح و گردش بپردازید. شما می توانید یک رویایی شیرین را در این منطقه از خود به یادگار بگذارید.

سفری فراموش نشدنی که خاطره ای خوش را برای شما از استان اردبیل به خاطر خواهد گذاشت. پس پیش از آن که دیگر شود خود را آماده یک سفر رویایی کنید.

یکی از اقامتگاه های جهانگیریه

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *