واجارگاه

بهشتی ترین باغهای ایران در واجارگاه

بهشتی ترین باغهای ایران در واجارگاه

یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان که در بخش کلاچای واقع شده است، شهر واجارگاه می باشد. این شهر با تمام زیبایی هایی که شهرهای شمالی معرف انها هستند، زیبایی های خاص دیگری نیز دارد. سفر به این شهر شما را وارد دنیایی از باغ های بهشتی می کند که ممکن است فقط در انیمیشن های رویایی دیده باشید.

دنیایی از باغ چای و مرکبات در این شهر وجود دارد. که زیبایی آنها می تواند ساعت ها نگاه هر بیننده ای را خیره می کند. مردم شهر واجارگاه به زبان گیلکی صحبت می کنند. اگر قصد سفر به این شهرستان زیبا را دارید می توانید از سمت رودسر سفر نمایید. 

شهرستان زیبای واجارگاه میان دو شهر چابکسر و کلاچای قرار گرفته است. سبز کویه ای که در مسیر رسیدن به این شهر وجود دارد یکی از زیباترین و فوق العاده ترین طبیعت های شهرهای گیلان به شمار می رود.

بهترین زمان برای سفر به این شهرستان بهار و تابستان است. زیرا آب و هوای کوهستانی این منطقه در فصل های سرد سال کمی تحمل ناپذیر می شود. 

مناطق دیدنی شهر باغ های بهشتی

شهرستان واجارگاه به تنهایی مناطق دیدنی خاص و ویژه ای ندارد. یکی از مناطق دیدنی این شهرستان بزکویه می باشد که بر بلندای کوه کلاچای قرار گرفته است. 

این کوه زیبا و سراسر سبزه است. از طرفی نمای فوق العاده ای به سمت دریا دارد. با سفر به این شهرستان می توانید از طبیعت بی نظیر شهرستان بهره مند شوید. 

روستای سلیم سرا: این روستا یکی از مناطق دیدنی و زیبای اسن شهرستان به شمار می رود. در بخش انتهایی واجارگاه واقع شده است و منطقه ای فوق العاده سرسبز و زیبا دارد. 

باغ مهستان: باغی بی مانند که به عنوان مرزی میان استان گیلان و مازندران به شمار می رود. این باغ سه کیلومتر با شهرستان رودسر فاصله دارد و بیش از سی هزار متر مربع مساحت دارد. 

باغ مهستان واجارگاه

باغی سراسر درختان و سبزه های انبوه که محلی مناسب برای تفریح و گردش در این شهرستان به شمار می رود. علاوه بر این منطقه مجسمه های بسیاری در شهرستان واجارگاه ساخته شده است که در میان انبوهی از باغ های زیبا، این مجسمه ها انسان را به یاد بهشت می اندازد. درست است که این شهرستان از نظر مناطق گردشگری و دیدنی خود به تنهایی پربار نمی باشد.

 اما نزدیکی این شهرستان به مناطق دیدنی و گردشگری دیگر همچون رودسر، کلاچای و چابکسر، باعث شده است تا سالانه مسافرین بسیاری به این منطقه سفر کنند. 

بزرگترین کارخانه های اقتصادی و تولیدی در واجارگاه

این شهرستان منطقه ی مناسبی از نظر موقعیت شغلی و اقتصادی می باشد. زیرا بزرگترین کارخانه های چای در استان گیلان در این شهرستان واقع شده اند. یکی از قدیمی ترین کارخانه های چای ایران که در سال 1331 در این شهرستان تاسیس شد، کارخانه چای شرکت گرجی است.

علاوه بران شرکت های چایسازی کهنسال، هاشمی، بهار برگ، گناهی، قندهاری، امامی و… نیز در شهرستان واجارگاه قرار گرفته اند. با سفر به این شهرستان تنها سوغات عالی ان را خریداری نمایید.

اقامتگاه های عالی با بهترین امکانات

این منطقه به دلیل داشتن محیطی مساعد برای ساخت ویلا های اجاره، یکی از بهترین مکان های اقامتی برای سفر شما محسوب می شود. می توانید با مراجعه به وب سایت املاک باشی، آسانترین اجاره ویلا شمال را انجام دهید. 

اجاره ویلا واجارگاه و اجاره انواع سوئیت واجارگاه تنها از طریق املاک باشی میسر است. بدون صرف هیچ هزینه ای بهترین ویلا را با مناسب ترین قیمت اجاره نمایید. 

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *