فریدونکنار

فریدونکنار شهر درنای سفید

فریدونکنار شهر درنای سفید

استان مازندران شهرهای ساحلی بسیاری دارد. فریدونکنار را می توانیم به عنوان زیباترین شهر ساحلی این استان به شمار آوریم. این شهرستان از سمت شمال به دریای خزر، از سمت جنوب به شهرستان های آمل و بابل، از سمت شرق به بابلسر و از سمت غرب به محمود آباد متصل شده است.

زیبایی خاص شهرستان فریدونکنار باعث شده است، مسافران و گردشگران بسیاری به این منطقه سفر کنند. تفریحات ساحلی فوق العاده، جاذبه های گردشگری عالی، سوغاتی های بی نظیر و مردم محلی خونگرم و مهمان نوازی، همه و همه مسافران خارجی و ایرانی را به سمت خود جذب می کند.

می توانید با سفر به این منطقه از تمام زیبایی های استان مازندران در فریدونکنار دیدن نمایید.

خاک حاصلخیز و جلگه ای این شهرستان باعث شده است تا مردم محلی بهترین و با کیفیت ترین برنج ها و حبوبات را در این شهرستان تولید نمایند. تمام فصل های سال برای سفر به فریدونکنار عالیست. اما بیشتر مسافران در ایام عید و تابستان به این شهرستان سفر می کنند.

دامگاه پرندگان فریدونکنار
دامگاه پرندگان فریدونکنار

جاذبه های گردشگری و زیبای شهر ساحلی

با سفر به شهرستان فریدونکنار می توانید علاوه بر تجارت و خرید و فروش برنج های اعلا، از مکان های دیدنی این منطقه نیز بازدید نمایید.

دامگاه پرندگان:

شما می توانید در کنار ساحل این شهرستان فوق العاده، از دامگاه پرندگان نیز دیدن نمایید. این دامگاه یکی از مناطق تاریخی و گردشگری شهرستان فریدونکنار به شمار می رود. که در زمان پهلوی بنا شده است.

تالاب فریدونکنار:

تالاب زیبایی که محل زندگی گونه های مختلفی از آبزیان می باشد. این تالاب اکوسیستمی فوق العاده دارد.

تالاب فریدونکنار

ساحل ماسه ای:

یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه های این شهرستان سواحل بی نظیر و ماسه ای آن است. می توانید چشم اندازی عالی را که فقط در فیلم ها مشاهده نموده اید، در این منطقه ساحلی شاهد باشید.

بناهای تاریخی:

فریدونکنار شهری پر از جاذبه های تاریخی است. با سفر به این شهرستان می توانید از پل فلزی، سقاخانه، گورستان های قدیمی و بسیاری دیگر از منابع تاریخی دیدن نمایید.

پارک های جنگلی:

پارک های جنگلی زیبا در شهرستان فریدونکنار می توانند، برای هر مسافری جذاب باشند. پارک های جنگلی سوته، زاهد کلا و… .

سواحل زیبای فریدونکنار

بازارهای محلی و سوغات های فریدونکنار

با سفر به این شهرستان شاهد خواهید بود مردم محلی تا چه حد مهمان نواز هستند. می توانید از بازارهای ماهی فروشان، بازارهای پرندگان وحشی، بازارهای محلی و سنتی این شهرستان بازدید نمایید. کسانی که به فریدونکنار سفر می کنند، معمولا به قصد خرید برنج اعلا ان به این شهرستان می روند.

برنج محلی طارم، ماهیهای کفال، سفید، اوزون برون و… بهترین خاویار ماهیهای دریای خزر، خوشمزه ترین میوه های فصلی این شهرستان از جمله پرتقال، نارنگی، لیمو، سیب و… . همه و همه را می توانید در بازارهای این شهرستان خریداری نمایید.

شهرستان فریدونکنار به دلیل برنج خوش عطری که تولید می کند، به شهر درنای سفید شهرت یافته است.

اقامتگاه های رویایی و زیبا

شما می توانید برای سفر به این شهرستان به وب سایت املاک باشی مراجعه نمایید، زیباترین و خاص ترین ویلاها در شمال اجاره کنید. اجاره ویلا شمال در فصل های مسافر پذیر برای شما مشکل خواهد بود. اما املاک باشی برای شما راحت ترین و کم هزینه ترین روش را جهت اجاره ویلا در نظر گرفته است.

با مراجعه به این سایت یا با نصب اپلیکیشن املاک باشی می توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به اجاره ویلا فریدونکنار نمایید. علاوه بر ان سوئیت های منحصر به فردی نیز در این شهرستان ساخته شده اند. می توانید به اجاره سوئیت فریدونکنار نیز اقدام کنید.

تا سفری خاطره انگیز را برای خود و خانوادتان تدارک ببینید. و هرگز فراموش نکنید زیبایی های خاص این شهرستان چه بود.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *