اجاره ویلا کرج

با اجاره ویلا کرج اقامت در مناطق ییلاقی اطراف تهران را تجربه کنید

اجاره ویلا کرج

اجاره ویلا کرج : شهر خوش آب و هوای کرج در قدیم جزو ییلاقات اطراف تهران بشمار می رفت که درباریان و افراد متمول برای گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آب و هوای مطبوع آن به آنجا سفر می کردند. شهر کرج تا سال ۱۳۳۵ خورشیدی حدود ۱۴۰۰۰ نفر جمعیت داشت و بیشتر منطقه ای ییلاقی با انواع ویلاها و باغات بشمار می رفت. به مرور با توسعه سریع شهر و افزایش جمعیت امروزه کرج به یکی از کلان شهرهای ایران با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت تبدیل شده است.

اگر می خواهید از آب و هوای خوب منطقه در دامنه ارتفاعات البرز و رودخانه های پرآب این منطقه و جاده چالوس بهره مند شوید، اجاره ویلا کرج به شما توصیه می شود. انواع ویلا در مناطق مختلف کرج و با موقعیت های عالی و دسترسی مناسب را می توانید از طریق سایت املاک باشی اجاره کنید. اجاره ویلاهای کرج فرصت استفاده از زیبایی های منطقه و اقامت در محیطی آرام و دنج را در اختیار شما قرار می دهد.

با اجاره ویلا کرج از زیبایی های این منطقه ییلاقی بهره مند شوید

منطقه کرج و حومه از دیرباز مورد توجه ساکنین تهران بوده است. نزدیکی به شهر تهران، قرار گرفتن در دامنه رشته کوههای البرز، رودخانه های پرآب و سد امیرکبیر، جاده چالوس، آبشارها و روستاها و مناظر طبیعی بسیار زیبا، پیست اسکی دیزین، تفریحات آبی و ماهیگیری در اطراف سد و رودخانه ها، باغات و جنگلها و مکانهای تاریخی بسیار مکان توریستی و تفریحی بشمار می رود.

اجاره ویلا کرج

با اجاره این ویلا ها علاوه بر اقامت در این منطقه زیبا و دوست داشتنی، از مکانهای تاریخی و امکانات شهری مانند مراکز خرید بزرگ و مدرن، رستورانها و باغ رستورانهای اطراف رودخانه بهره مند می شوید. و همچنین فرصتی بی نظیر برای گذراندن تعطیلات و دیدن زیبایی های آن برای شما فراهم می سازد. انواع ویلا استخردار، باغ ویلا، ویلای مدرن و لوکس در مناطق مختلف کرج مانند عظیمیه، مهرشهر، جهان شهر و … برای اجاره موجود است. شما می توانید با مشاهده تصاویر و امکانات ویلاها نسبت به اجاره ویلا کرج مناسب برای خود و همراهان اقدام نمائید.

اقامت در نزدیکترین منطقه خوش آب و هوای نزدیک تهران

یکی از عوامل مهم در سفر آسودگی و سهولت رفت و آمد می باشد. ساکنین شهر تهران برای تعطیلات آخر هفته خود با توجه به زمان محدود نیاز به جایی دارند که علاوه بر برخورداری از جاذبه های طبیعی و هوای مطبوع نزدیک به شهر نیز باشد. اجاره این ویلا اقامت در نزدیکترین منطقه خوش آب و هوای نزدیک تهران را امکان پذیر می سازد.

رنج قیمت اجاره ی ویلاهای کرج چقدر است؟

برای اجاره ویلا در کرج باید به شهر هایی همچون کردان ، طالقان ، محمد شهر ، ماهدشت ، گلسار ، فردیس و… مراجعه کرد. قیمت های این ویلاها با توجه به متراژ ، موقعیت مکانی و امکانات آن از شبی حداقل 120,000 تومان تا 4,000,000 تومان متفاوت است.

اجاره ویلا کرج

چگونه ویلا در کرج رزرو کنم؟

حتی اگر ساکن تهران نیستید، با اجاره ویلا از طریق سایت املاک باشی اقامتی خاطره انگیز و فرصتی برای بهره مندی از زیبایی های طبیعی و تاریخی این منطقه را خواهید داشت. شهر کرج بدلیل نزدیکی به جاده چالوس، سد امیرکبیر و پیست اسکی مجموعه متنوعی از تفریحات و ورزشهای آبی و هوازی را در دسترس شما قرار می دهد. نسیم خنک کوهستان که در شب هنگام از طرف کوه به سمت شهر می وزد هر گونه خستگی را از تن شما بدر خواهد کرد. چنانچه نیاز به اجاره ویلاهای مدرن و لوکس در کرج دارید با املاک باشی تماس بگیرید. انواع ویلا استخردار، باغ ویلا و ویلای مدرن در سایت املاک باشی در دسترس شماست.

[faqs style=”accordion” filter=”karaj”]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *