آبشار وروار کرمان

آبشار وروار؛ بلندترین آبشار در منطقه خاورمیانه

در میان تمام جاذبه های گردشگری که در ایران وجود دارد، باید به برخی از جاذبه های ناب و تک اشاره کنیم که در سطح خاورمیانه نیز خاص هستند. آبشار وروار یکی از این مناطق گردشگری در ایران است، که به دلیل داشتن ارتفاعی معادل 174 متر، به عنوان بلندترین آبشار در خاورمیانه شناخته می شود. این آبشار در کرمان قرار دارد و زیبایی خاصی به این استان بخشیده است.

بسیاری از گردشگران و مردم کشور با اجاره خانه از طریق سایت املاک باشی، استان کرمان را برای سفر انتخاب می کنند، تا تنها بتوانند از این آبشار رویایی دیدن کنند. می توانید به راحتی در مسیر جاده جیرفت به سمت کهنوج، آبشار وروار بلند را مشاهده کرده و از دیدن آن لذت ببرید. بیشتر مردم استان کرمان این منطقه را برای گردش انتخاب می کنند.

آبشار وروار

زیبایی های اطراف آبشار وروار در کرمان

می دانیم که استان کرمان یکی از استان های گرمسیر در ایران به شمار می رود. اما زمانی که به شهرستان عنبرآباد سفر می کنید، می توانید با منطقه ای سرسبز مواجه شوید، که از مکان های گردشگری بکر در این استان به شمار می رود. علاوه بر آن می توانید در اطراف آبشار با قلعه های تاریخی بسیاری نیز روبرو شده، و از آنها بازدید کنید.

ارتفاع بلند آبشار وروار منجر می شود تا آب در سطح زیادی فرو ریخته و در فصل تابستان گرما را از انسان دور کند. همین ویژگی ها باعث شده است تا بیشتر مردم استان کرمان و نواحی همسایه، تابستان های خود را در این شهرستان سپری کنند. یک هفته دور شدن از گرما و سفر کردن به دل طبیعت، انسان را به آرامش عمیقی خواهد رساند.

در صورتی که تمایل دارید از آبشار وروار بازدید کنید، کافیست اپلیکیشن املاک باشی را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کرده و در هر زمان و مکانی اقدام به اجاره سوئیت و خانه در شهرستان عنبرآباد نمایید. پس از آن سفر خاطره انگیز خود را به این منطقه آغاز کنید.

 

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *