جاده چالوس شمال

جاده چالوس ؛ زیباترین جاده در ایران

شاید بسیاری از ما در فیلم ها و سریال های هالیوودی جاده ها و خیابان های فوق العاده زیبایی دیده باشیم، که چشممان را خیره کرده باشند. اما هیچ کجای جهان نمی توانید زیبایی جاده چالوس را ببینید. این جاده زیبا و فوق العاده که سراسر پوشیده از گیاهان و درختان سرسبز است، گویی جاده بهشت است.

چشم انداز طبیعی و بکر این جاده، مسافران را تشویق می کند تا این مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند. علاوه بر زیبایی های طبیعی جاده چالوس، وجود تونل های فوق العاده عالی ان نیز دلیل دیگری است که منجر شده است تا مردم به این مسیر دیدنی علاقه زیادی داشته باشند.

این جاده قدیمی در سال 1312 بهره برداری شد، و پس از آن که سد امیر کبیر در انتهای این جاده ساخته شد، منجر شد تا به یکی از مناطق گردشگری در ایران تبدیل شود.

جاده چالوس

جاذبه های زیبا و دیدنی در طول مسیر جاده چالوس

زمانی که وارد این مسیر می شوید تا به شهر مورد نظر خود برسید، با چشم اندازی مواجه می شوید که بسیار محصور کننده است. تونل ها و پل های بسیاری در این مسیر رویایی قرار دارند، که زیبایی ان ار افزایش می دهند. البته لازم به ذکر است که این جاده زیبا، یکی از نا امن ترین و خطرناک ترین جاده های ایران نیز به شمار می رود.

از این رو در زمان عبور از این مسیر بهتر است کاملا احتیاط نموده و بسیار آرام حرکت کنید. اطراف جاده چالوس روستاها و شهرهای زیادی وجود دارد، از این رو بیشتر مواقع این مسیر شلوغ و پررفت و آمد است. حتی شما می توانید در 17 کیلومتری این جاده با آبشاری بلند قامت و فوق العاده زیبا نیز روبه رو شوید.

برای اقامت در این محل بهترین روش اجاره ویلا از طریق وب سایت املاک باشی می باشد. سفری خوش و رویایی برای شما آرزو مندیم.

جاده چالوس؛ زیباترین جاده در ایران

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *