اجاره ویلا استخردار لاکچری

ویلا اجاره ای در شمال استان های مازندران ، گیلان و گلستان

ویلا اجاره ای در شمال استان های مازندران ، گیلان و گلستان

همه ی ما ایرانیان خوب می دانیم که با تفریح و گردشگری روح هر کدام از ما تازه می شود. ما انسانها اینقدر درگیر کار و تلاش روزانه می شویم که گاهی اوقات یادمان می رود که چند ماه یا سال هست که به یک تفریح یا مسافرت نرفته ایم .قبول دارم که زندگی ها بخاطر مخارج زیاد تکراری و یکنواخت شده است و تمام روز و شب های ما شده کار و کار و کار ، ولی این را هم باید باور داشته باشیم که خودمان هم زندگی را به خودمان سخت میگیریم . با یک برنامه ریزی خوب میشه لااقل آخر هفته یا در پایان هر سال یک زمان خاصی را با ویلا اجاره ای در شمال برای استراحت خود فراهم کنیم. این زمان خاص می تواند روح زندگی دوباره را در ما به جریان بیندازد.

قبول دارم که زندگی ها بخاطر مخارج زیاد تکراری و یکنواخت شده است و تمام روز و شب های ما شده کار و کار و کار ، ولی این را هم باید باور داشته باشیم که خودمان هم زندگی را به خودمان سخت میگیریم .با یک برنامه ریزی خوب و اجاره ویلا در شمال میشود لااقل آخر هفته یا در پایان هر سال یک زمان خاصی را برای استراحت خود فراهم کنیم. این زمان خاص می تواند روح زندگی دوباره را در ما به جریان بیندازد.

کجا سفر بریم؟

هر یک از ما با توجه به سلیقه و علایق خودمان با تفریح یا گردش خاصی را برای استراحت و تفریح خود انتخاب می کنیم . سفر به شمال کشور یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین محل برای تفریح و گردش همگی ما بوده است. اما خیلی خوب می دانید که مشکلاتی را برای همه ی ما بهمراه داشته است. از جمله ی این مشکلات نداشتن محل سکونت و اقامت و از طرفی هزینه ی رزرو و ویلا اجاره ای در شمال بوده است.

البته با وجود سایت های متعددی که در زمینه ی ویلا اجاره ای در سه استان شمالی کشور از بالاترین کیفیت تا کمترین قیمت به شما کمک میکند این مسئله را مدیریت و برنامه ریزی کنید قبل از عزیمت اقامتگاه را انتخاب و رزرو نمایید.

اجاره ویلا کلاردشت

شما می توانید یک سفر رویایی و به یاد ماندنی برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید. البته بستگی به سلیقه و هزینه ای که در نظر گرفته اید می توانید از ویلا شمال ، سوئیت شمال، اقامتگاه های بوم گردی شمال استفاده کنیم. البته ویلا باید با طبیعت عجین شده باشد تا انسان را به احساس امنیت و روح زندگی پیوند دهد.

برترین سایت ارائه دهنده ی اجاره ویلا در شمال

همه ی ما دوست داریم وقت تفریح و استراحت خود را در طبیعت سپری کنیم. به همین سبب تا اولین روز تعطیلی که بدست می آوریم عازم رفتن به طبیعت می شویم. چه طبیعتی بهتر از طبیعت شمال کشور ؟

سایت املاک باشی تعداد زیادی از ویلا، سوئیت و اقامتگاه های سه استان شمالی کشور مازنداران ، گیلان و گلستان را گردآوری کرده و شما با اجاره ویلا در این منطقه در بکرترین مناطق زیبای سرزمینمان این خواسته ی شما را مهیا نموده و در زیباترین و بهترین مکان های شمال به شما ویلا اجاره می دهد.

یک ویلای خوب و خاطره انگیز، یک ویلا با امکانات خاص و بروز همراه با تفریحات متنوع ، یک ویلا در طرح سنتی و بوم گردی و بکر، یک ویلا ساحلی کنار دریا با موسیقی دل نواز امواج دریا، یک ویلا جنگلی یا کلبه جنگلی در دل جنگل های طبیعی شمال و… ویلا اجاره ای شمال با تمام آنچه مد نظر شماست فقط با سایت املاک باشی میسر است.

اقامتگاه بوم گردی شمال

اجاره ویلا شمال

اگر به دنبال یک سفر عالی ، مهیج و خاطره انگیز هستید. یا در ذهن خود یک آخر هفته ی پر از آرامش را تصور می کنید. باید تمام نگرانی ها و استرس های زندگی روزمره را از خود دور کنید. چشمان خود را ببندید و با یک لبخند دلنشین خودتان را در بهشت زیبای جنگل و ساحل دریای شمال تصور کنید. این رویا فقط با اقدام شما دست یافتنیست.

درست است که در شلوغ ترین ایام سال دسترسی به اجاره ویلا مشکل خیلی از ما خواهد بود، اما کافیست با سایت املاک باشی همراه شوید تا تمام رویاهای خودتان را به زیباترین شکل ممکن به حقیقت تبدیل کنید. ما تا پایان سفر همراه شما هستیم. پس با فراغ خاطر به سفر بیندیشید.

روش دیگری که رزرو ویلا در شمال و هرجای دیگر را بسیار راحت تر از پیش کرده نصب اپلیکیشن املاک باشی بر روی گوشی های هوشمند خود است هرجا که هستید اپلیکیشن را باز کنید و تمام سوئیت ها ، آپارتمان مبله و ویلا را در تمامن شهرها مشاهده کرده و رزرو نمایید.

سوالات متداول

برای اجاره ویلا در شمال چرا به سایت املاک باشی اعتماد کنم ؟

سایت املاک باشی سالهاست که در زمینه اجاره روزانه فعالیت دارد و با توجه به تجربیات این چند سال مبلغ دریافتی شما را تا 24 ساعت پس از تحویل واحد نزد خود امانت نگه میدارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل کل مبلغ به شما عودت داده شود ، همچنین مرکز پشتیبانی این سایت همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 9 الی 23:30 باشماره 02632565304 و 02632565296 و 09360263804 آماده پاسخگویی به شماست.

برای اجاره روزانه ویلا درشمال چه مدارکی لازم است ؟

از آنجا که اقامتگاه بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال میتوانید با میزبان در این مورد توافق کنید.

چگونه در شمال به صورت آنلاین ویلا رزرو کنم ؟

وارد سایت املاک باشی شوید، شمال را انتخاب کنید، کلیه اقامتگاه های شهرهای شمالی (نزدیک 1000 مورد) به همراه قیمت و تصاویر با امکان فیلتر کردن برای شما نمایش داده میشود، اقامتگاه مورد نظر را انتخاب و پس از مشاهده جزئیات و اطمینان از شرایط ملک بر روی دکمه ‘درخواست رزرو’ کلیک کنید. درخواست رزرو ثبت کنید منتظر بمانید تا میزبان پاسخ دهد از قسمت چت می توانید سوالات خود را با میزبان مطرح کنید. همچنین در تمامی مراحل پشتیبانها همراه شما و اماده خدمات رسانی به شما هستند


قیمت اجاره روزانه ویلا در شمال چقدر است؟

اجاره ویلا در شمال با توجه به شهری که انتخاب میکنید و متراژ و موقعیت مکانی و امکانات ویلا از 70 هزار تومان تا 4000000 تومان متفاوت است.

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *