کافه بازی تهران با کدام کافه ها؟

معرفی بهترین کافه بازی تهران ویژه طرفداران بردگیم

کافه ها تنها مکانی برای خلوت و تنهایی نیست امروزه طرفداران بازی های دسته جمعی و گروهی در کافه ها یا به اصطلاح کافه بازی دور هم جمع میشوند و به انجام بازی های رومیزی و برگیم که نوع بسیار جذاب و هیجان انگیزی از بازی های گروهی است میپردازند. اگر برای شناختن کافه های تهران آماده اید و به دنبال لیست کافه های جذاب و جدید می گردید که بازی های خارجی یا مدرن را در اختیار شما می گذارند، گروه املاک باشی برای این امر لیست تازه ای را تدارک دیده است.

بهترین کافه ها تهران بر اساس بیشترین آرای مردم

کافه های زیر بر اساس بیشترین رضایتی که از سوی افراد دریافت کرده اند لیست شده اند. البته در نظر گرفتن بازی ها و ظاهر کافه ها نیز در انتخاب شان موثرند. بنابراین تصمیم گیری برای انتخاب یک کافه در وهله اول به سلیقه شما برای یک بازی بستگی دارد.

کافه دیاموند

کافه دیاموند

یکی از اولویت های انتخاب کافه برای بردگیم در تهران برای خیلی از ما، ظاهر تاریخی و دنج آن است. کافه دیاموند شامل یک عمارت قدیمی و بازسازی شده است که با حیاط و فضای روح نوازی که دارد برای خوردن نوشیدنی ها و چشیدن طعم قهوه های خوشمزه مکان بسیار مناسبی است.

به جز این موارد مهم، شما برای بازی فوتبال دستی می توانید به این کافه سر بزنید. در حقیقت شعار این کافه این است که هروقت که بخواهید حریفی برای انجام فوتبال دستی دارید؛ پس اگر به تنهایی یا با تعداد افراد کم به این کافه مراجعه کردید می توانید با اشخاص دیگر مشغول بازی شوید. این کافه در خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی قرار دارد.

کافه برد تهران

یکی از جمله کافه های آشنا و محبوبی که برای بازی های رومیزی وجود دارد، کافه برد است که در داخل خیابان مطهری و نرسیده به سهروردی قرار دارد. در بدو ورود به این کافه متوجه فضا و گیم های خارجی مختلفی که برای بازی در اختیارتان قرار داده می شوند خواهید شد. هر یک از این بازی ها در 4 دسته مختلف دسته بندی شده اند و در نتیجه دست شما برای انتخاب راحتتر باز است.

کافه برد تهران

کافه تهران گیک

یکی دیگر از کافه های دنج برای بازی کردن کافه تهران گیک است. فضا و شکل و شمایل میز ها طوری چیده شده است که برای بازی کردن و نوشیدن طعم قهوه ها و دیگر خوراکی ها محدودیتی نداشته باشید. بازی های موجود در کافه گیک متنوع هستند و در صورتیکه با آنها آشنایی کافی نداشته باشید، پرسنل برای شما توضیحات لازم رو ارائه می کنند. رنگبندی و ظاهر این کافی طوری چیده شده است که هر شخصی را ترغیب به ورود و بازی می کند.

کافه گیک تهران

کافه مایند اسپورت

از کافه های محبوب برای شروع بردگیم، کافه مایند اسپورت را می توان نام برد، که محفل محبوبی برای بسیاری از افراد به شمار می آید. این کافه در محدوده خیابان گیشا واقع شده است و می توان به آن لقب کافه همه چیز تمام برای بازی های گروهی داد. بازی های موجود در این کافه اغلب فکری هستند و تقریبا اکثریت افراد علاقه مند به بازی را با هر سلیقه ای به خود جذب می کنند.

کافه مایند اسپرت

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *