عمارت خسروآباد

عمارت خسروآباد سنندج؛ رویایی ترین عمارت

زمانی که صحبت از خانه های بزرگ مسکونی بر جای مانده از دوران گذشته به میان می آید، یکی از خانه های جذابی که به ذهن انسان خطور می کند، عمارت خسروآباد است. این عمارت رویایی نمادی از اعیان نشینی مردم ایران در زمان های قدیم است و از سبک معماری فوق العاده جذابی نیز برخوردار می باشد. اگر به سبک معماری این عمارت توجه کنید، می توانید شاهد زیبایی ها و تفاوت های این عمارت با عمارت های دیگر باشید.

یکی از ویژگی های ناب و خاصی که منجر شده است تا این عمارت به عنوان جاذبه ای دیدنی و خاص در کشور به شمار رود، باغ بزرگی است که عمارت خسروآباد را در خود احاطه نموده است. به صراحت می توانیم این عمارت را از جمله عمارت های خاص و زیبا در سنندج به شمار آوریم. البته علاوه بر این عمارت، عمارت های ناب دیگری نیز در این شهرستان وجود دارند.

عمارت خسروآباد سنندج

زیبایی های ناب و بی نظیر عمارت خسروآباد

بیشتر عمارت هایی که از دوره قاجار برجای مانده اند، از سبک معماری خاص و بی نظیری برخوردار هستند. اما از این میان باید به عمارت دیدنی خسروآباد اشاره کنیم، که با مساحت 6000 متر مربعی، به عنوان یک منطقه توریستی و گردشگری شناخته می شود. بیشتر مردم محلی از این عمارت در زمان های قدیم برای انجام مراسم های تشریفاتی استفاده می کرده اند.

سبک معماری عمارت خسروآباد با آجر کاری ها، گچبری ها و زیبایی های دیگر، منجر شده است تا این عمارت به عنوان منطقه ای توریستی و گردشگری به شمار رود. حوزه مرمری که در مقابل عمارت ساخته شده است نیز، دلیل دیگری بر زیبایی این عمارت فوق العاده خواهد بود. در صورتی که تمایل دارید از نزدیک این عمارت رویایی را مشاهده کنید، کافیست به وب سایت املاک باشی مراجعه نمایید.

با اجاره سوئیت یا خانه در سنندج، می توانید به راحتی از عمارت خسروآباد بازدید کنید. کافیست چمدان خود را ببندید و خودتان را برای یک سفر تاریخی و گردشگری آماده کنید.

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *