پره سر

شهرستان پره سر شهر آبشار رویایی

شهرستان پره سر شهر آبشار رویایی

پَره سَر را می توانیم یکی از کوچک ترین و زیباترین شهرستان های استان گیلان به شمار اوریم. این شهرستان دنیای رویایی دخترانه را برای هر انسانی تداعی می کند. شهرستانی فوق العاده زیبا که از هر دو طرف به زیباترین خلقت های خدا می رسد. 

در یک سمت شهرستان پره سر آبی بیکران دریای خزر و در سمت دیگر ان کوه های سر به فلک کشیده و سرسبز. همه ی شهرهای شمال زیبا هستند. اما برخی از شهرها زیبایی های خاص تری دارند. این مسئله باعث می شود شهرهای خاص بیشتر گردشگر پذیر باشند.

این شهرستان 30 کیلومتر با تالش و 17 کیلو متربا رضوانشهر فاصله دارد. ارتفاع آن از سطح دریا 40 متر می باشد. این شهرستان در فصل تابستان بیشترین مسافر را جذب می کند. آب و هوای معتدل شهرستان پره سر باعث شده است تا یکی از جاذبه های گردشگری استان گیلان به شمار اید. 

بهترین زمان برای سفر به این شهرستان ماه های آخر بهار و ماه های اول پاییز می باشد. شهرستان زیبای پره سر از سمت شمال به شهرهای تالش و اسالم، از سمت جنوب به شهرستان ماسال، از سمت غرب به خلخال و از سمت شرق به دریای خزر متصل شده است.

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری 

شهر آبشار های رویایی گیلان زیباترین مناطق دیدنی را دارد. به صراحت می توانیم بگوییم سفر به شهرستان پره سر و بازدید از مناطق دیدنی آن حسی زیبا را در شما ایجاد خواهد کرد. از جمله مناطق دیدنی این شهرستان:

روستای ارده: 

این روستای ییلاقی و زیبا یکی از زیباترین مکان های دیدنی شهرستان پره سر می باشد. مردم این منطقه به زبان تالشی صحبت می کنند و یکی از بزرگترین و زیباترین آبشار های استان گیلان در این روستا واقع شده است.

رودخانه دیناچال:

دهستانی بی نظیر به نام دیناچال در نزدیکی این شهرستان واقع شده است که علاوه بر رودخانه ی زیبای آن، مسجد سفید با پیشینه ای هزار ساله نیز در این منطقه واقع شده است. روستایی ساحلی که از یک طرف به دریا و از طرفی دیگر به جنگل متصل است. ساحل دیناچال از شهرت بالایی برخوردار است.

آبشارا ویسادار:

به صراحت می توانیم بگوییم آبشار ویسادار سومین آبشار بزرگ و فوق العاده در استان گیلان می باشد. صخره هایی که به شکل خاصی زیبایی این منطقه را افزایش داده اند و محیطی رویایی برای طبیعت این منطقه ایجاد نموده اند. با سفر به شهرستان پره سر می توانید از نزدیک این آبشار معروف را ببینید.

آبشارا ویسادار

پارک جنگلی گیسوم:

پارک های جنگلی شهرهای شمالی همیشه جزو جاذبه های دیدنی این مناطق به شمار رفته اند. یکی از مناطق دیدنی شهرستان پره سر نیز پارک جنگلی گیسوم می باشد. 

علاوه بر تمام این مناطق دیدنی، به مسجد تاریخی عظیم اسبیه، پل خشتی تالش دولاب، ساحل نوکنده و… نیز می توانیم اشاره نماییم.

بازار های محلی و هفتگی شهرستان پره سر

سه شنبه بازار های این شهرستان همیشه شور و حال دیگری را در شهر می آفریند. مردم از هر نقطه ای در این شهرستان، روزهای سه شنبه به پره سر می آیند تا محصولات خود را خریداری نمایند. این بازار ها محصولا غذایی و صنایع دستی زیبایی را به فروش می گذارند.

بازدید از بازارهای هفتگی همیشه مسافرین را به وجد می آورد. به راحتی می توانید سوغاتی های محلی و انواع صنایع دستی و محصولات کشاورزی را در این بازار ها خریداری نمایید.

 اقامتگاه های عالی با بهترین امکانات

همیشه برای سفر به هر نقطه ی ایران باید محل اقامت خود را از پیش انتخاب نموده باشید. احساس امنیت و آرامش با اجاره ویلا شمال برای آغاز یک سفر، حس لذت از سفر را افزایش می دهد. املاک باشی با بهترین و مجرب ترین کارشناسان در زمینه ی اجاره ویلا پره سر به شما کمک می کند. 

علاوه بر آن اگر قصد دارید برای سفر خود سوئیت اجاره نمایید سایت املاک باشی برای شما بهترین سوئیت پره سر را پیشنهاد می کند. سفری خاطره انگیز به این شهرستان داشته باشید.

اجاره ویلا در پره سر
[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *