رویان

شهرستان رویان حقیقتی که به رویا شبیه است

شهرستان رویان حقیقتی که به رویا شبیه است

رویان یکی از زیبایی های استان مازندران داشتن شهرها و شهرستان های بی نظیر است. شهرهای رویایی همچون رویان که انسان را از تمام سختی های زندگی دور می کند. گویی در دنیای دیگری هستیم. پر از آرامش، پر از حضور، پر از هیجان و لذت. 

این شهر عالی و منحصر به فرد، میان دو شهر نور و نوشهر واقع شده است. می توانید از آب و هوای لذت بخش آن بهره مند شوید. کافیست به این شهر سفر کنید. معمولا بارش باران در فصل پاییز شهر رویان زیاد است. از این رو می توانی فصل بهار و تابستان را برای سفر به این منطقه انتخاب کنیم. 

شهرستانی با تاریخی غنی که از سالیان دور محل عبور و مرور و تفریح شاهان متعددی بوده است. می توانید با سفر به شهرستان رویان از زیبایی هایی که تاکنون شاهد نبوده اید، دیدن نمایید. این شهرستان از سمت شمال به دریای خزر ، از سمت جنوب به کوه های سربه فلک کشیده و زیبای البرز، از سمت شرق به شهرستان نور و از سمت غرب به نوشهر متصل است.

مکان های دیدنی و گردشگری شهر رویایی

با سفر به شهرستان رویان می توانید خودتان را در میان انبوهی از روح زندگی بیابید. آرامشی که سالها به دنبالش بوده اید را در این منطقه پیدا کنید. مکان های دیدنی خاص و زیبای این شهرستان می تواند شما را از همه ی آدمای دور و برتان دور کند. مکان هایی همچون:

آبشار زیبای پری او:

این آبشار در 10 کیلومتری شهرستان رویان واقع شده است. مسیری که برای رفتن به این ابشار باید بپیماید، به مسیر گلندرود و سوردار شهرت دارد. جاده ای سراسر پوشیده از درختان جنگلی. گویی مسیر بهشت را می پیمایید.

آبشار زیبای پری او

پارک های جنگلی نور و کشپل:

هر دوی این پارک های جنگلی در شهرستان رویان واقع شده اند. زیبایی های طبیعت را نمی توان توصیف نمود. باید فقط از نزدیک شاهد این همه جذابیت باشید. 

پارک های جنگلی نور و کشپل

شهر بلده:

یک شهر کوهستانی و فوق العاده بی نظیر که در دل کوه قرار گرفته است. می توانید در این شهر زیبا انواع چشمه ها، آبشار ها، مناظر طبیعی و… را شاهد باشید. آب و هوای دلچسب این منطقه هرساله باعث جذب گردشگران بسیاری بوده است. 

شهر بلده

جنگل گلندرود:

برای رسیدن و دیدن این جنگل باید از شهر رویان به سمت نوشهر حرکت کنید. می توانید در این مسیر آبشار زیبای آب پری را نیز شاهد باشید. زیبایی های این منطقه پایان ناپذیر است. رویایی ترین منطقه ی مازندران را می توانید در مسیر رویان– نوشهر شاهد باشید.

زیبایی های رویان

سوغات و صنایع دستی زیبا

با سفر به این شهرستان می توانید سوغات های محلی و دست ساز فوق العاده زیبایی را به همراه خود ببرید. سوغات هایی همچون جاجیم، گلیم، لاک تراشی، صنایع دستی مسی، نقاشی روی سفال، منبت، صنایع چوب و… . علاوه بر آن می تواند از انواع غذاهای محلی و آش های محلی رویان نیز خریداری و میل نمایید.

چهارشنبه بازارهای این شهرستان از شهرت بالایی برخوردار هستند. مردم محلی بدون واسطه محصولات خود را برای مسافرین و مردم منطقه ی خود عرضه می کنند. می توانید با قیمتی مناسب محصولات خود را از این بازارها خریداری نمایید.

اقامتگاه های رویایی شهرستان رویان

اگر قصد سفر به این شهرستان را دارید باید پیش از اقدام، محل اسکان خود را تدارک ببینید. سفر همیشه برای انسان جاذبه های فراوانی داشته است. از این رو زمانی که به سفر میروید مخصوصا شهرهای زیبای شمال، خستگی انسان چندین برابر می شود.

باید برای استراحت به محلی مراجعه کنید. املاک باشی زیباترین و جذاب ترین ویلا ها را در شمال برای مسافرین ارائه نموده است. می توانید به راحتی اقدام به اجاره ویلا شمال نمایید.

کافیست به وب سایت املاک باشی مراجعه کنید یا با نصب اپلیکیشن املاک باشی و پس از انتخاب شهر مورد نظر، به اجاره ویلا رویان با بهترین امکانات اقدام نمایید. اجاره سوئیت در رویان نیز از طریق سایت املاک باشی میسر است. فرصت را از دست ندهید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *