شرایط اجاره ويلا در تهران چیست؟

شرايط اجاره ويلا

اجاره ويلا اطراف تهران يكي از موضوعات مورد علاقه پايتخت نشيناني است كه دوست دارند روزهاي آخر هفته به تعطيلات بروند. به خصوص اجاره ویلا استخردار اطراف تهران علي رغم قيمت هاي بالا بازهم طرفداران خاص خود را دارد و ویلا اجاره ای اطراف تهران يكي از بهترين شرايطي است كه مي توان پيشنهاد كرد تا بتوان ويلايي را اجاره كرد. اجاره ويلا در اطراف تهران متناسب با شرايط محلي متفاوت است و بنابراين كساني كه به دنبال يك اجاره ويلا بهتر در تهران هستند، بايد متناسب با شرايط خود، موردهاي اجاره ويلا در تهران را بررسي كنند. اجاره ويلا کردان يكي از بهترين شرايطي است كه شما مي توانيد آن را امتحان كنيد. ویلا اطراف تهران شرايط خاصي دارد و شما بايد با همان شرايط خاص، ويلاي مورد نظر خودتان را پيدا كنيد.

اجاره ويلا اطراف تهران يكي از موضوعات مورد علاقه پايتخت نشينان است

برتري اجاره ويلا نسبت به خريد آن در تهران

در برخي شرايط مي توان متوجه شد كه اجاره ويلا در اطراف تهران نسبت به خريد ملك بهتر است كه بخاطر اين كه زماني كه شما ويلايي را خريداري مي كنيد؛ مجبور هستيد كه كليه هزينه هاي نگهداري ملك را نيز هر ماه پرداخت كنيد، ولي در شرايط اجاره، شما ملك را تا حداكثر يك ماه اجاره كرده و در آن سكونت خواهيد كرد.

انواع ويلا

ويلا نيز مانند خانه در مدل هاي مختلفي وجود دارد و تقسيم بندي شده است. ويلا به گونه اي ساخته مي شوند كه هر بيننده اي در همان ابتدا، ويلا را پسند كرده و سعي مي كند كه آن را اجاره كند.

ويلا فلت

اين نوع ويلاها بسيار بزرگ بوده و چندين واحد به همراه با يك سرويس بهداشتي در يك طبقه قرار داشته و آشپزخانه اين نوع ويلاها به شكل اپن يا معمولي بوده و در داخل حياط چند پله وجود دارد كه به وسيله آن ها مي توان به ويلا داخل شد.

ويلا دوبلكس

نسبت به مورد اولي، چند واحد به همراه با سرويس بهداشتي و حمام در يك طبقه قرار دارند. در اين نوع خانه هاي ويلايي، آشپزخانه در پايين و اتاق هاي نشيمن در بالا قرار گرفته اند، حتي اگر در طبقه دوم نيز آشپزخانه وجود داشته باشد، مساحت آن نسبت به آشپزخانه طبقه اول كمتر خواهد بود. اين نوع خانه هاي ويلايي، در طبقه دوم، تراس بزرگي دارند كه مي توان با آن حياط را تماشا كرد.

اجاره ويلا در اطراف تهران نسبت به خريد ملك بهتر است

ويلا تريبلكس

اين نوع ويلا نسبت به دو مورد قبلي، بسيار بزرگ تر هستند و در طبقه سوم، آشپزخانه، اتاق خواب و نشيمن جاي گرفته اند و مساحت آشپزخانه در مقايسه با آشپزخانه اصلي كمتر است. تراس بزرگي در طبقه دوم اين نوع خانه هاي ويلايي وجود دارد. حتي در طبقه سوم نيز بالكن كوچكي نيز  مد نظر گرفته مي شود و همين مشخصات است كه باعث زيبا ديده شدن ويلا مي شود. حتي سر و صدا به طبقه سوم راه نمي يابد، ويلانشينان آرامش بيشتري را تجربه خواهند كرد.

بهترين مورد براي اجاره خانه ويلا

شما بايد در ابتدا مطابق نيازهاي خودتان، ويلا را پيدا كرده و آن را اجاره كنيد. شما بايد با توجه به نيازهاي خانواده خودتان، خانه هاي ويلايي را بررسي كنيد. املاك باشي بهترين موسسه اي است كه شما به وسيله مشاوران آن ها مي توانيد ويلاي مورد نظر خودتان را يافته و اجاره كنيد. در صورتي كه خانواده پر جمعيتي هستيد، ويلا با تعداد خواب بالا را انتخاب كنيد. به هنگام اجاره ويلا، حتما شرايط مختلف را سنجيده و اقدام كنيد. حتي مي توانيد به دنبال ويلاهايي كه آسانسور دارند باشيد، رفاه اين نوع ويلاها نسبت به سايرين بيشتر بوده و به طور يقين، رفاه شما و خانواده شما هم بيشتر خواهد شد.

در ايام تعطيلات نوروزي، اجاره ويلا و سوئيت بحث داغ كساني است كه به نقاط مختلف كشور سفر مي كنند

اجاره ويلا و سوئيت در نوروز

نوروز در راه است و مردم از خيلي وقت خود را براي استقبال از آن آماده مي كنند. در ايام تعطيلات نوروزي، اجاره ويلا و سوئيت بحث داغ كساني است كه به نقاط مختلف كشور سفر مي كنند. شما مي توانيد از مدت ها قبل، ويلا و سوئيت مورد نظر خود را انتخاب كرده و با پيش پرداختي، ويلا مورد نظر خودتان را رزرو كرده باشيد. با پيش پرداخت ، مي توانيد از رزرو كردن آن براي خودتان، خيال تان را راحت كنيد.

عوامل تاثيرگذار در اجاره ويلا در اطراف تهران

قيمت

قيمت يكي از عوامل تاثيرگذار بر اجاره ويلا است و اولين چيزي است كه توجه شما را جذب مي كند. مشخص است كه هر چقدر كه امكانات ويلايي بيشتر باشد، به همان اندازه مبلغ اجاره هم بالا خواهد بود. وقتي در ابتدا، اولويت هاي خودتان را مشخص كنيد خيلي راحت مي توانيد ويلاي مورد نظر خودتان را پيدا كنيد.

قدمت

هر چقدر كه ويلا نوساز باشد، به همان اندازه، قيمت بالاتري خواهد داشت. اين نوع ويلاها، در مقايسه با ويلاهاي قديمي محكم بوده و مي توان با خيال راحت در آن سكونت كنيد.

موقعيت مكاني

مكان يك ويلا در قيمت آن هم تاثيرگذار است. دسترسي به مراكز خريد و شبكه هايي ارتباطي به هنگام اجاره ويلا در اطراف تهران عامل تاثيرگذاري است و حتي وضعيت شمالي يا جنوبي ويلا هم مهم بوده و بر قيمت آن تاثيرگذار است. حتما به هنگام اجاره ويلا به موارد فوق توجه كنيد.

https://www.instagram.com/p/B8oOrQUJ1cP/?utm_source=ig_web_copy_link
[faqs style=”accordion” filter=”tehran”]

 

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *