خانه اجاره ای در شیراز

زیباترین خانه اجاره ای در شیراز برای اسکان موقت

زیباترین خانه اجاره ای در شیراز برای اسکان موقت

شیراز شهر شعر و ادب یکی از زیباترین مکان های دیدنی در ایران است. منطقه ای بی نظیر برای سفر و گردش به شمار می رود. می توانید خانه اجاره ای در شیراز را برای اسکان موقت انتخاب نمایید و خودتان را برای سفری خاطره انگیز آماده نمایید.

اقامت چند روزه برای تفریح و سفر بسیار اهمیت دارد. مخصوصا زمانی که قصد سفر به شیراز دارید، باید پیش از سفر خانه اجاره ای در شیراز را اجاره و یا رزرو نمایید. این شهر جاذبه های دیدنی و گردشگری بیشماری دارد. شیراز یکی از کلان شهرهای ایران است که از دیر باز به عنوان منطقه ای مناسب برای سفر مورد توجه بوده است. 

آب و هوای معتدل این منطقه باعث شده است که در تابستان و ایام عید، گردشگران از سراسر دنیا به این شهر سفر کنند. سوئیت اجاره ای در شیراز به راحتی در دسترس است. پس زمانی که تصمیم به سفر می گیرید، محل اسکان خود را انتخاب و رزرو نمایید.

شهر شیراز مرکز استان فارس است و از نظر زیبایی های طبیعی و تاریخی زبانزد تمام دنیا می باشد. برخی از تاریخ شناسان معتقدند این شهر پیش از اسلام حتی وجود نداشته است. اما این درست نیست. می توانیم با صراحت بیان کنیم که شیراز از تاریخ و پیشینه ی غنی برخوردار است. 

جاذبه های تاریخی شیراز تاریخ کهن ایران

مناطق دیدنی و گردشگری شیراز بسیار زیاد است به راستی که شیراز را میتوان تاریخ کهن ایران نامید. هرگوشه وکناری را بنگرید چشمتان خیره میشود از این همه زیبایی که در این شهروجود دارد. شیراز را میتوان همچنین شهر علم و ادب پارسی نیز نامید در این شهر آرامگاه مشاهیر بزرگی همچون حافظ شیرازی ، سعدی شیرازی ، ابن خفیف و شاه داعی الله وجود دارد.

آرامگاه مشاهیر شیراز

در سفر به شیراز از اماکن تاریخی و مذهبی شیراز حتما دیدن فرمایید اماکنی همچون بارگاه شاهچراغ، مسجد جامع عتیق و مسجد نصیرالملک که زیبایی و جذابیت بسیار زیادی دارد.

شاهچراغ شیراز

از اماکن تاریخی و توریستی شیراز نیز میتوان از پاسارگاد و تخت جمشید که در دنیا نیز بسیار معروف است نام برد دیدن این مکان تاریخی برای هر ایرانی لازم است و بسیار غرورآفرین است .از دیگر اماکن تاریخی دروازه قرآن شیراز ، عمارت دیوانخانه شیراز ، ارگ کریم خان ، حمام و بازار وکیل نام برد.

 پاسارگاد شیراز

باغ های زیبا با عطر مست کننده بهارنارنج در شیراز از مکان های پرگردشگری است که هر ساله پذیرای مهمانان زیادی است از باغ های معروف و زیبای شیراز میتوان باغ ارم ،باغ جان نما ، باغ دلگشا ، خانه زینت الملوک ، باغ عفیف آباد و باغ نارنجستان قوام نام برد.

باغ ارم شیراز

علاوه بر همه دیدنی هایی که ذکر شد شهر شیراز از نظر طبیعت بسیار بکر است و در سفر به این شهر زیبا حتما از دریاچه مهارلو، تنگ بستانک ، غار شاپور و تنگ تیزآب دیدن نمایید.

دریاچه مهارلو شیراز

خانه اجاره ای در شیراز با بهترین امکانات

اگر قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید، می توانید به وب سایت املاک باشی مراجعه نمایید. در کمترین زمان ممکن زیباترین اجاره ای خانه مبله در شیراز را برای مسافرت خود انتخاب نموده و اجاره نمایید. شهر شیراز در هیچ زمان تاریخی از بزرگان خالی نبوده است. به همین دلیل مکان های تاریخی و دیدنی زیادی نیز در این شهر ساخته شده است. 

این شهر در قرن های 4 و 5 به عنوان پایتخت سلسله ی آل بویه انتخاب شد. می توانید زیباترین قصر ها، مساجد، کتابخانه ها و… را در این شهر مشاهده نمایید. پس از این که چنگیز خان مغول به این شهر حمله کرد، شیراز از تخریب در امان ماند. 

خانه مبله شیراز

از این رو جاذبه های دیدنی و تاریخی آن دست نخورده باقی مانده است. آپارتمان مبله اجاره ای در شیراز انتخاب کنید و با لذت از تمام جاذبه ها و مکان های خاص ان دیدن نمایید. این شهر آب و هوای خاصی دارد. بارندگی هایی که در فصل های پاییز و زمستان و حتی بهار در این شهر رخ می دهد. باعث شده است تا منطقه ای توریستی و گردشگری به شمار رود. 

اگر تصمیم دارید به این شهر زیبا سفر کنید، می توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن املاک باشی خانه اجاره ای در شیراز را انتخاب نمایید. زیباترین خانه ها در این سایت برای شما ارائه داده شده است. زیباترین ساختمان هایی که در این شهر قرار دارند، محلی مناسب برای اسکان موقت شما هستند.

خانه اجاره ای در شیراز 1

می توانید منزل مبله اجاره ای در شیراز اجاره و یا رزرو کنید، پس از آن تمام ساعات خود را به گردش و تفریح در این شهر بپردازید. به حمام وکیل سری بزنید و از معماری خاص و ویژه ی آن لذت ببرید. سفری جذاب و خاطره انگیز برای خود و خانواده خود تدارک ببینید.

سوالات متداول

چرا به سایت املاک باشی اعتماد کنم ؟

سایت املاک باشی سالهاست که در زمینه اجاره روزانه فعالیت دارد و با توجه به تجربیات این چند سال مبلغ دریافتی شما را تا 24 ساعت پس از تحویل واحد نزد خود امانت نگه میدارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل کل مبلغ به شما عودت داده شود ، همچنین مرکز پشتیبانی این سایت همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 9 الی 23:30 باشماره 02632565304 و 02632565296 و 09360263804 آماده پاسخگویی به شماست.

قیمت اجاره روزانه آپارتمان مبله در شیراز چقدر است؟

اجاره روزانه آپارتمان مبله در شیراز با توجه به منطقه، متراژ و امکانات از شبی حداقل 85,000 تومان تا 1,400,000 تومان متغیر است.

برای اجاره روزانه آپارتمان مبله در شیراز چه مدارکی لازم است ؟

از آنجا که اقامتگاه بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال میتوانید با میزبان در این مورد توافق کنید.

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *