روستای هزاوه

روستای هزاوه ؛ روستایی با دیدنی ترین چشم انداز طبیعی

هر گوشه از ایران را  که بگردید، می توانید با روستاها و شهرهای خاص با طبیعت فوق العاده مواجه شوید. یکی از این روستاها روستای هزاوه در استان مرکزی است. که بافت کوهستانی و آب و هوای فوق العاده عالی آن، منجر شده تا مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند.

روستای هزاوه در اصل زادگاه بزرگ مردان ایرانی، همچون امیر کبیر، میرزا ابوالقاسم قائم مقام و میرزا بزرگ قائم مقام بوده است. از طرف دیگر این روستای تاریخی بیشترین ذخایر آب را در خود جای داده، و از چشم انداز طبیعی خارق العاده ای برخوردار است. زمانی که  به این روستا سفر می‌کنید اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می کند سبک معماری خانه های آن خواهد بود.

خانه های که به شکل خیلی جذاب در موازات هم قرار دارند، و هر یک با ستونی از خانه کناری خود جدا شده اند. اگر علاقه مند هستید آخر هفته خود را در یک منطقه خوش آب و هوا و دیدنی سپری کنید بهتر است این روستا را برای سفر انتخاب نموده، و با دوستانتان خاطره ای خوش از یک سفر لذت بخش به یادگار بگذارید.

هزاوه

یک روز گردش لذت‌بخش در روستای هزاوه

همه انسان هایی که در شهرهای بزرگ سکونت دارند پس از یک هفته پر کار و خسته کننده، تلاش می‌کنند تا محلی را برای استراحت و رسیدن به آرامش خود انتخاب کنند. اصولاً این خواسته به دلیل خستگی های روحی و جسمی انسان ها به وجود می آید. از این رو لازم است مناطق دیدنی در نزدیک ترین فاصله به محل سکونت خود را شناسایی نموده، و به آنجا سفر کنید.

احساس نیاز به آرامش و استراحت، منجر شده است تا بسیاری از مردم کشور به وب سایت املاک باشی مراجعه کنند، و پس از شناسایی زیباترین مناطق ایران، اقدام به اجاره سوئیت و خانه در این مناطق نمایند. تا خودشان را به سفری خاطره انگیز مهمان کنند.

 

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *