تالاب کیاکلایه؛ تالاب نیلوفرهای آبی لنگرود

تالاب کیاکلایه ؛ تالاب نیلوفرهای آبی لنگرود

استان گیلان در کنار تمام جاذبه های طبیعی که دارد، پر از تالاب های زیبا و جذاب نیز می باشد. تالاب کیاکلایه از جمله تالاب های غنی در این استان به شمار می رود، که از گونه های حیاتی بسیاری برخوردار است. حاشیه نشینان انی تالاب از موقعیت آن نهایت استفاده را برده و علاوه بر آن از این منطقه به عنوان یک منطقه گردشگری نیز استفاده می کنند.

از آنجایی که تالاب کیاکلایه بیشترین آب زراعی منطقه را تامین می کند، در میان مردم محلی به استخر کیاکلایه نیز شهرت یافته است. اگر قصد دارید در محیطی آرام و دنج، روح خود را به پرواز درآورید، بهتر است شهرستان لنگرود در استان گیلان را برای سفر خود انتخاب کنید. زیرا این شهرستان از جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی برخوردار می باشد.

تالاب کیاکلایه

زیبایی های طبیعی تالاب کیاکلایه لنگرود

در میان تالاب های دیدنی شهرستان لنگرود، باید به کیاکلایه بیش از دیگران اهمیت داد. زیرا این تالاب همچون نگینی در شهر لنگرود قرار گرفته است. وسعت این تالاب معادل 300 هکتار بود. اما از آنجایی که اطراف تالاب را برای سکونت و شهرنشینی انتخاب کردند، تنها 150 هکتار از آن باقی مانده است. می توانید از شهرهای شلوغ اطراف دور شده و خودتان را در دل طبیعت این شهرستان محو کنید.

از طرف دیگر پوشش درختان سرسبز توسکا در اطراف تالاب کیاکلایه، منجر شده است تا این منطقه به عنوان یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری در استان گیلان به شمار رود. درختان سرسبز باعث شده اند که پرندگان و آبزیان علاقه زیادی برای گردش و حضور در این تالاب داشته باشند.

با اجاره ویلا از طریق وب سایت املاک باشی، یا اپلیکیشن املاک باشی، خود وخانواده تان را برای آغاز سفری خاطره انگیز به این منطقه اماده کنید. سفری به یاد ماندنی به سمت تالاب کیاکلایه، که می تواند خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان آورد.

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *