اجاره ویلا در گیلان

با اجاره ویلا در گیلان؛ از رویا تا واقعیت را سریعتر طی کنید

با اجاره ویلا در گیلان؛ از رویا تا واقعیت را سریعتر طی کنید

اجاره ویلا در گیلان : با نزدیک شدن به هر نوع تعطیلات مناسبتی، اولین جاهایی که موج سفرها به سمت آن سرازیر می شود استان های گیلان و مازندران هستند.

گیلان بدلیل طبیعت بکر و سرسبزو جنگل هایی که دارد و شهرهای توریستی مانند لاهیجان،بندرانزلی و ماسوله و جاذبه های گردشگری فراوان، بشدت مسافرپذیر است. گیلان مکان های دیدنی و طبیعت حیرت انگیزی دارد و با اجاره ویلا در گیلان در دل طبیعت شمال کاملا به وجد خواهید آمد.

گیلان جاذبه های گردشگری فراوانی در دل خود دارد. یکی از مکان های دیدنی گیلان که به هیچ عنوان نمی شود از ان گذشت قلعه رودخان، قلعه ای تاریخی در دل طبیعت و جنگل های گیلان در نزدیکی شهر فومن است که شکوه و عظمتی حیرت آور دارد.

این قلعه زیبا، سالهاست که بر بلندای کوه های جنگلی استوار مانده است و از فاصله خیلی دور هم نگاه گردشگران را خیره می کند.اگر روحیه اقامت در فضای جنگل و طبیعت گردی را دارید می توانید همین حوالی را برایاجاره ویلا در گیلان انتخاب کنید.

اجاره ویلا در گیلان

در راه رسیدن به قلعه رودخان بهتر است خود را برای یک پیاده روی هیجان انگیز در کنار رودخانه و در اعماق جنگل آماده کنید.

در ادامه مسیر باید هزار پله سنگی معروف را در کنار رودخانه خروشان طی کنید تا به بالای قلعه برسید.در این مسیر چنان در زیبایی های مناظر روبه رویتان محو می شوید که خستگی مسیر پرفراز و نشیب را فراموش خواهید کرد.

جاذبه های گردشگری بی نظیر

سفر به گیلان و حضور در این پهنه همیشه، سبز بی شک لذت بخش ترین سفر است اما در این میان لاهیجان که عروس گیلان نام دارد با جاذبه های گردشگری بی نظیر مسافران زیادی را به خود جذب می کند. اگر قصد اجاره ویلا در گیلان یکی از استانهای شمال کشور را دارید بهتر است لاهیجان را برای اقامت در اولویت قرار دهید.

مرداب انزلی در شمال استان گیلان زیستگاه جانوران و حیوانات و آبزیان مختلف است.تالاب انزلی به دلیل رطوبت بالا و جزیره های زیادی که در دل خود جای داده است.

همجواری با دریای خزر قابل مقایسه با هیچ کدام از تالاب های ایران نیست اجاره ویلا در شمال گیلان به شما این امکان را می دهد که از جاذبه های بندر زیبای انزلی، آب کنار و کیاشهر و روستای پلکانی ماسوله در شهرستان فومن بیشترین لذت را ببرید.

زیبا کنار را برای اجاره ویلا در شمال استان گیلان انتخاب کنید

برای اجاره ویلا در شمال زیبا کنار یکی از مناطقی است که برای اجاره ویلا بسیار مناسب است چرا که به تمام نقاط گردشگری گیلان دسترسی دارد.

از آنجایی که زیبا کنار بین بندر انزلی و لاهیجان است برای مسافرانی که قصد رفتن به تله کابین لاهیجان را دارندو همچنین می خواهند از مناطق ییلاقی دیلمان دیدن کنند بسیار مناسب است. علاوه بر آن زیباکنار به منطقه آزاد انزلی و مرداب انزلی دسترسی بسیار خوبی دارد.

اجاره ویلا در گیلان

با استفاده از سایت املاک باشی شما به تعداد زیادی از ویلاهای گیلان، مازندران، نوشهر، چالوس، محمود آباد و …. دسترسی دارید و می توانید موارد مختلف را از نظر قیمت و امکانات با هم مقایسه کنید. شما می توانید در شهر مبدا از طریق سایت هزینه اجاره ویلا در شمال ، گیلان را پرداخت کنید و از رزرو ویلا اطمینان حاصل کنید.

ماویلاهایی با شرایط و امکانات مختلف برای شما در نظر گرفته ایم ویلای ساحلی با دسترسی به ساحل پهناور ماسه ای، ویلای جنگلی، ویلاهای استخردار و اقامتگاههای بومگردی در روستاهای بکر گیلان که کمتر کسی آنها را دیده است .

املاک باشی خود را متعهد می داند که با گرد هم آوردن ویلاها و سوئیت های شمال مناسب و مطمئن با قیمتهای معقول و منطقی سعی می کند بهترین انتخاب را برای شما به ارمغان بیاورد. هدف ما جلب رضایت و اعتماد شماست.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *