ویلا رامسر

ویلا رامسر رؤیایی

ویلا رامسر رؤیایی و زیبا

ویلا رامسر رؤیایی و زیبا، در سایت اجاره ویلا رامسر املاک باشی، فراوان است. انتخاب رامسر با عنوان عروس شهرهای ایران، برای مسافرت بسیار هیجان انگیز است. رامسر با کوهها، پارکها، و مناظر بکر و دیدنی اش، شاهد مسافران داخلی و خارجی زیادی است.

برای کسب بیشترین آرامش و تمدد اعصاب در سفر، اجاره ویلا رامسر مناسب، نقش بسیار زیادی ایفا می کند. اجاره ی ویلا رامسر از میزبانی، مانند سایت ما، به شما خیال راحت و استراحتی شیرین در ویلا رامسر زیبا، مرتب، تمیز و با امکاناتی را هدیه می کند.

امکانات سایت مابرای شادی شما…

سایت املاک باشی، ویلا رامسر را طوری به شما معرفی می کند که می توانید در کمترین زمان ممکن، انتخابی عالی داشته باشید. اطلاعات هر ویلا نظیر: داشتن حیاط مجهز به آلاچیق، باربیکیو، و وسایل بازی کودک، تراسی زیبا رو به جنگلی انبوه یا ساحلی آرام، آشپزخانه و وسایلش، از جمله چای ساز، مایکروویو و… ، داشتن پارکینگ و استخر، متراژو… در سایت قرار دارد.

ویلا رامسر

هر ویلا با چند عکس از قسمتهای مختلفش، برای انتخابی بر اساس سلیقه تان، در دسترس شماست. امکانات سرگرمی و تفریحی خاص هر ویلا، در سایت ذکر شده است.

دوری یا نزدیکی ویلاها به مراکز گردشگری…

آدرس دقیق هر ویلا در سایت گذاشته شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت، ویلایی جنگلی قرار گرفته در دامان سبزه ها و درختان را اجاره کنید، و یا ویلایی در امتداد ساحلی امن، با چشم انداز دریا. ویلاها نزدیک به شهر و امکاناتش نظیر: هایپر مارکتها، نانوایی، مراکز خرید و یا دور از هیاهوی شهرهاست.

در بلوار زیبای معلم، کازینوی قدیم هم ویلا رامسر، وجود دارد. این بلوار مسیری جادویی برای قدم زدن کنار عزیزانتان می باشد. ویلاهای نزدیک به پارکهای رامسر، تله کابینش و جواهرده هم، برای رسیدن در کمترین زمان، به محل گردشتان، در سایت موجود می باشد.

قیمت ویلاها و خدمات سایت ما

قیمت ویلاها، در سایت املاک باشی، با توجه به امکانات، شرایط، و پاکیزگی ویلاها، عالی و منصفانه است. قیمت روزهای عادی یا تعطیل مربوط به هر ویلا، در سایت ما ثبت شده است. سایت املاک باشی با رزرو خانه در رامسر یا سوئیت و… به شما خدمت رسانی می کند.

می توانید به صورت شبانه، یا روزانه اقدام به کرایه ی ویلا نمایید. درخواست رزرو در سایت املاک باشی رایگان است. برای اقامتهای طولانی، امکان بازدید وجود دارد. کانال تلگرام، و شماره های تماس در سایت قرار گرفته اند.

ویلا رامسر

زیبایی ویلاها…

ویلا رامسر در انواع مختلف: لوکس و لاکچری یا کوچک و دنج، دارای استخر، جکوزی و سونا، جنگلی یا ساحلی، چوبی یا آجری و… به شما ارائه می شوند. ویلاها تمیز و مرتب، با اثاثیه و چیدمانی زیبا و رنگی و شاد، محیطی صمیمی، شبیه خانه تان را برای شما تداعی می کنند، و لذت استراحتی دلچسب در فضایی شیک و رؤیایی را به شما می بخشند.

می توانید در باغهای مرکبات اطراف ویلاها قدم بزنید و از عطر پرتقال سرمست گردید. یا می توانید در تراسهای زیبای ویلاها همزمان با نوشیدن چایی کنار عزیزانتان، دریا را تماشا کنید.

[faqs style=”accordion” filter=”shomal”]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *