اپیدمی ویروس کرونا در جهان باعث ایجاد همدلی و همبستگی در میان کشورهای زیادی برای یافتن درمان کرونا شده است که به نتایج قابل توجهی نیز رسیده اند...

درمان کرونا در راه است

اپیدمی ویروس کرونا در جهان باعث ایجاد همدلی و همبستگی در میان کشورهای زیادی برای یافتن درمان کرونا شده است که به نتایج قابل توجهی نیز رسیده اند. در این مقاله سعی میکنیم تمام نتایج مثبتی که کشورهای مختلف برای این مساله مهم کسب کرده اند را به اطلاع شما برسانیم .

کشف داروی جدید برای درمان “کرونا” در چین

یکی از روش های درمان که بر روی تعداد 100 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در چین انجام شده است درمانی است که برای بیماری های مالاریا ،  آرتریت روماتوئید و لوپوس انجام میشود . این بیماری های نامبرده از نوع بیماری های خود ایمنی هستند ، از آنجایی که ویروس کرونا سیستم ایمنی بدن را در برابر خود بدن فعال میکند

محققان چینی با در نظر گرفتن درمان هایی که برای بیماران خود ایمنی موثر است احتمال داده اند که شاید در این مورد نیز موثر باشد که طی آزمایش های انجام شده به نتایج مثبتی رسیده اند. به همین دلیل است که کرونا بر روی کودکان خیلی اثر گذار نیست چراکه سیستم ایمنی بدن کودک بالغ نشده و در حال تکامل است.

درمان کرونا چین

کشف داروی جدید برای درمان “کرونا” در ایتالیا

درمان بعدی در ایتالیا امتحان شده که داروهای ضد HIV را روی چندین نفر از مبتلایان امتحان کرده اند و طی آن باعث شده که شدت عفونت ریه و طول مدت بیماری کاهش یابد که نشان از تاثیر مثبت این داروها را دارد.اما چون این روش بر روی تعداد کمی از بیماران و از هفته دوم بیماری انجام شده به قطعیت نمیتوانیم بگوییم که بهبودی بیماری به خاطر این داروها بوده و یا بیماری دوره طبیعی خود را سپری کرده تحقیقات در اینباره ادامه دارد.

کرونا در ایتالیا

کشف داروی جدید برای درمان “کرونا” در تایلند

پزشکان تایلندی مدعی شدند با ترکیب داروی ضد “اچ آی وی” داروی ضد آنفلوآنزا به نتایج مثبتی برای درمان بیماری کرونای جدید دست یافته اند.

به گزارش اسپوتنیک، پزشکان تایلندی ترکیبی از این دو دارو را بر روی یک بیمار آزمایش کردند که پس از ۴۸ ساعت، هیچ اثری از بیماری کرونا در وی مشاهده نشد.

دکتر “کریگانسکا آتیپوروانویچ” پزشک تایلندی گفت: این روش قطعی برای درمان ویروس نیست، اما تا حدود زیادی حال بیماران را بهبود می‌بخشد.

مقامات بهداشتی چین پیشتر از آغاز ترکیب داروی درمان ایدز وآنفولانزا برای مقابله با ویروس کرونای جدید خبر داده بودند.

در تایلند ۱۹ مورد از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده اند.

وزارت بهداشت چین بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد، با مرگ 56 نفر دیگری از مبتلایان به ویروس کرونا، شمار قربانیان این بیماری به 360 تن رسید. ویروس کرونا که از شهر ووهان چین گسترش یافت، تاکنون حدود ۱۴ هزار و ۵۶۲ نفر را مبتلا کرده است.

کشف داروی جدید برای درمان “کرونا” در اسرائیل

در بدن انسان رسپتور یا گیرنده هایی وجود دارد که باعث میشود آنژیو تانسین 1 را به آنژیوتانسین2 تبدیل کند که در واقع آنزیمی هست که اینکار را انجام میدهد. آنژیوتانسین2 در بدن عروق خونی را منقبض می کند و فشار خون را بالا میبرد. ویروس کرونا تمایل دارد که روی این رسپتور نشسته و از پروتئین تغذیه کند.

دارویی که برای فشارخون تجویز میشود ضد رسپتور عمل میکند و رسپتورها را بلاک میکند و باعث جلوگیری از افزایش فشار خون میشود. بنابرین استفاده ازین دارو را برای مبتلایان به کرونا امتحان کردند و اثر مثبت آن را دیده اند.

کرونا در اسرائیل

در بیماری سارس در نیمی از بیماران کاهش فشارخون مشاهده شد . احتمال خطری که در این روش وجود دارد این است که اگر ویروس کرونا رفتارهایی همانند ویروس های هم خانواده خود مثل سارس داشته باشد استفاده از این داروها موجب افت شدید فشار می گردد که بسیار خطرناک است .

توجه کنید که به هیچ عنوان از خود درمانی استفاده نکنید .

کشف داروی جدید برای درمان “کرونا” در بلژیک

مشکلی که برای ساخت واکسن این بیماری وجود دارد این است که به دلیل اینکه آنتی بادی های ساخته شده در بدن پایدار نیستند اگر فردی یکبار به کرونا مبتلا بشود ممکن است دوباره هم مبتلا شود. اما دانشگاه لووان بلژیک واکسنی ساخته که بر پایه واکسن تب زرد است که 80 سال پیش ساخته شده است.

در حال حاضر این واکسن در مرحله تست بر روی موش های آزمایشگاهی قرار دارد و نتایج آن فعلا منتشر نشده است امید داریم که نتایج خوب آن به زودی اعلام بشود.

کرونا در بلژیک

کشف داروی جدید برای درمان “کرونا” در ایران

طی تحقیقات محققین و داروسازان ایرانی که در دو شرکت معروف داروسازی در حال انجام است نوید آن را داده اند که به داروی کنترل و درمان کرونا رسیده اند و با یاری خداوند به زودی عرضه خواهند کرد.

کرونا در ایران

کمک های افراد معروف برای پیدا کردن درمان کرونا

بنیاد خیریه گیتس و موسسه خیریه پزشکی ولکام تراست هر یک ۵۰ میلیون دلار و بنیاد واکسن جورجیا آرمانی ، جکی چان و تعداد دیگری از هنرمندان کشورهای دیگر برای پیدا کردن واکسن این بیماری حمایت های مالی خود را اعلام کرده اند.

سایت املاک باشی به نوبه خود برای گذراندن این دوره برای همه آرزوی صبر و بردباری میکند و امید داریم که به زودی به بهبودی کامل خواهیم رسید.

اجاره ویلا و سوئیت با وجود کرونا در ایران

ابتدا به این نکته توجه کنید که تا جایی که ممکن است از سفرهای غیر ضروری بپرهیزید . اگر واقعا مجبور به سفر بودید تا حتی الامکان با وسیله نقلیه خود سفر کنید. اگر مجبور به اجاره ویلا یا سوئیت شدید در طول سفر حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید و دست های خود را به طور مداوم با محلول های ضد عفونی کننده حاوی الکل 70 درصد یا آب و صابون بشویید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

تنظیم تقویم در سایت املاک باشی

آموزش تنظیم پر یا خالی کردن تقویم اقامتگاه

آموزش پر کردن تقویم در سایت املاک باشی ابتدا از قسمت هدر سایت “حساب من” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *