پاییز اطاقور

شهر اطاقور ؛ نگین سرسبز و ییلاقی گیلان

استان گیلان دنیایی از زیبایی را در خود جای داده است. یکی از این زیبایی ها، شهر اطاقور می باشد. شهری فوق العاده دیدنی و زیبا که از توابع شهرستان لنگرود است. قرار گرفتن این شهر در میان انبوهی از کوه های سرسبز و سر به فلک کشیده، این منطقه را همچون نگینی بر انگشتری کوه به رخ می کشد.

خانه های ویلایی بسیاری در اطراف این منطقه دیدنی وجود دارد، که پذیرای مسافران زیادی هستند. بیشتر مسافران و گردشگرانی که قصد دارند در طبیعت گیلان به آرامش برسند و استراحت کنند، شهر اطاقور را برای سفر خود انتخاب می نمایند. این شهر چشمه های دیدنی زیادی نیز دارد، که انسان را تشویق می کند کمی در دل طبیعت به پیاده روی بپردازد.

شهر توریستی اطاقور

دیدنی های طبیعی و گردشگری شهر اطاقور

زمانی که وارد این شهر می شوید، ابتدا سبزی درختان و کوه ها چشم شما را خیره می کند. این شهر که به شهرستان املش نزدیک است، در واقع شهری توریستی در گیلان به شمار می رود. برای آنکه بتوانید تعطیلات آرام و روح نوازی داشته باشید، می توانید سفر به این شهر را انتخاب کنید.

اما پیش از آغاز سفر برای محل اسکان خود فکری کنید. می دانیم که شهرهای شمالی بیشترین ویلاها و خانه های اجاره ای را دارند. اما چگونه می توانیم پیش از آغاز سفر به شهر اطاقور از محل اسکان خود مطمئن شویم؟ کافیست اپلیکیشن املاک باشی را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنید، و پس از آن از هر کجای ایران که بخواهید به گیلان سفر کنید، می توانید خانه و ویلای مورد نظر خود را اجاره نمایید.

می توانید با سفر به اطاقور از دو پارک جنگلی بلوردکان و خرمای این منطقه بازدید نموده، و از زیبایی ها و جذابیت های طبیعی آنها بازدید نمایید. علاوه بر آن در اطراف این شهر توریستی مراکز خرید و تفریح زیادی وجود دارد، که شما را سرگرم خواهند نمود.

شهر اطاقور؛ نگین سرسبز و ییلاقی گیلان

 

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *