روستای چلاو آمل؛ سرسبز و رویایی همچون قصه ها

روستای چلاو آمل؛ سرسبز و رویایی همچون قصه ها

شاید اگر بخواهیم در مورد هر یک از روستاهای استان مازندران صحبت کنیم، باید صفحات زیادی را برای توصیف آنها اختصاص دهیم. مثلا روستای چلاو آمل، همچون نگینی سرسبز در دل این استان می درخشد. گویی خدا تمام سرسبزی های بهشت را به یکباره در چلاو پخش کرده است.

انسان با دیدن طبیعت فوق العاده چلاو تمام انرژی های منفی بدن خود را از دست می دهد. به زندگی امیدوارتر می شود، و همین مسئله روحیه انسان را با نشاط تر می کند. با سفر به روستای چلاو می توان برای مدت کوتاهی هم که شده است، از دغدغه های زندگی در شهرهای شلوغ و پرسروصدا دور شد.

در این روستا هر صبح صدای پرندگان را می شوید، و هر شب با صدای قورباغه ها و جیرجیرک های دوست داشتنی به رویا فرو خواهید رفت. زندگی مگر همین سادگی های بی انتها نیست؟ پس چرا خودمان را از طبیعت دور میکنیم و به خانه های سنگی و آجری دل بسته ایم؟
بهتر است از خانه خارج شوید و خودتان را به طبیعت روستای چلاو بسپارید. آن وقت می توانید با تمام وجود روح زندگی را در بدن خود احساس نمایید.

روستای چلاو آمل

تاریخچه پر تمدن  و مسافر پذیر روستای چلاو

باید بگوییم منطقه چلاو از جمله کهن ترین و قدیمی ترین مناطق استان مازندران به شمار می رود. حتی می توانیم بیان نماییم که این منطقه در واقع برگ های بسیاری از تاریخ کشور را به خود اختصاص داده است. قلعه های تاریخی و دیدنی بسیاری همچون قلاپشت، قلاگردن، تیمور قلعه و … که در این منطقه هستند، انسان را به باور تاریخی بودن روستای چلاو می رساند.
تاریخ نگاران زیادی موفق شده اند در این منطقه آثار تاریخی زیادی کشف کنند. با تمام این زیبایی ها، منطقه شکار ممنوعی در چلاو وجود دارد که پوشیده از گیاهان و حیوانات بسیاری است. این منطقه زیبا از آنجایی که جانوران بسیاری را در خود جای داده است، مدتهاست به عنوان منطقه شکار ممنوع شناخته می شود.

برای سفر به روستای چلاو اولین قدم اجاره ویلا یا اجاره سوئیت است. بهتر است برای آن که سختی این کار را از خود دور نمایید، به سراغ اپلیکیشن املاک باشی یا وب سایت املاک باشی روید. در کمترین زمان ممکن می توانید زیباترین ویلا را در چلاو اجاره کنید.

سفر به شهرهای شمالی یک بار در سال لازم و ضروری است. زیرا انسان را از آلودگی های شهرهای بزرگ دور نموده، و با طبیعت آشتی می دهد. پس بهتر است همیشه برای خودتان و روحتان ارزش قائل شده، و مناطق شمال را برای استراحت برگزینید.

طبیعت سرسبز چلاو

مطلب پیشنهادی

غار سنگ شکن

غار سنگ شکن جهرم؛ لانه عجیب و دست ساز

در میان جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر جهرم، باید به غار سنگ شکن اشاره کنیم. این غار دیدنی از زیبایی های خاصی برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد. همین جاذبه های تاریخی در جهرم است که منجر شده تا هر ساله بر تعداد گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند، افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *