اجاره ویلا در ماسال

اجاره ویلا در ماسال ، تنها یک رویا نیست

اجاره ویلا در ماسال، تنها یک رویا نیست

دشتی سرسبز و پهناور در روستاهای ییلاقی ماسال را در خیالتان بیاورید که چشم اندازی زیبا و دل انگیز به جنگل و شالیزار دارد. انگار گوشه ای از بهشت را در یک روستای بکر وزیبای کوهستانی می بینید. ییلاق زیبای ماسال در غرب استان گیلان و در میان کو های سبز تالش قرار گرفته است. با اجاره ویلا در ماسال در دل این طبیعت رویایی، سفری خوش و به یاد ماندنی برای خود و خانواده تان بسازید.

در مورد شهری مرتفع و ییلاقی با زیبایی های وصف نشدنی صحبت می کنیم؛ ماسال شهری که در میان شهرهای خلخال، فومن، صومعه سرا و رضوانشهر احاطه شده است.اگر روحیه طبیعت گردی در طبیعت بکر وزیبا را داشته باشید، اینجا دقیقا جای شماست. ماسال ؛ این عروس زیبای گیلان شهریست در میان رشته کوهها و به همین دلیل بر آن نام کوهساران را گذاشته اند.

ماسال املاک باشی

نام ماسال هم به تفکیک مس و آل به معنای کوه وار یا کوه مانند است. وجودجنگل ها و ییلاق های زیبا و خوش آب و هوا، آبشارهای عظیم و آب و هوای معتدل و مرطوب، ماسال را به بهشتی کوچک در دل دشت های سرسبز شمال تبدیل کرده است.

یکی دیگر از محلات ماسال ، شاندرمن هست. اگر قصد اقامت در کنار شالیزار و زندگی در کنار روستائیان را دارید ، با اجاره ویلا در شاندرمن سفری دلچسب را برا خودتان رقم بزنید.

با اجاره ویلا در ماسال یک خاطره زیبا و به یاد ماندنی از زندگی در روستا را برای خودتان و همراهانتان رقم می زنید. هر سبک و روحیه ای که برای سفر داشته باشید اولین چیزی که به شدت نیاز دارید محلی برای اقامت است حتی اگر این اقامت خیلی کوتاه مدت باشد.

اجاره ویلا در ماسال

اجاره ویلا در ماسال کجا بهتر است؟

برای اینکه از زیبایی های بکر ماسال بیشترین استفاده را ببرید باید پیش از هرچیز یک ویلای دنج و راحت در سرزمین ییلاقی ماسال برای خودتان پیدا کنید. حالا دیگر مثل گذشته نیست که باید روستا به روستا بگردید تا بومیان، مکانی برای اقامت به شما معرفی کنند و در نهایت به اتاقکی درب و داغان برسید.

در ماسال و در ارتفاعات کوه های تالش دهکده ای بنام اولسبلنگاه وجود دارد که یکی از دیدنی ترین مناطق ییلاقی در شمال غرب ماسال است. اولسبلنگاه در تالشی به معنای ارتفاعاتی است که درخت ممرز در آن می روید. این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا با پوشش مرتعی، در ارتفاع 1489 متر از سطح دریا قرار دارد . دارای مراتع بسیاری است و خانه های آن چوبی هستند.

اجاره ویلا در مناطق بکر روستایی ماسال

ما برای شما ویلاهایی را تدارک دیده ایم که می توانید این مناطق بکر روستایی را حسابی بگردید و خاطره خوشی از سفر رقم بزنید. اجاره ویلا در ماسال در ارتفاعات ییلاقی و در میان جنگل های انبوه و امن روستایی هم برای شما مهیا شده است.

ما حتی در زمان های اوج سفرها هم پیشنهاد هایی برای اجاره ویلا در ماسال در سایت املاک باشی به شما ارائه می دهیم. این ویلاها همه امکانات اولیه زندگی را دارند و به اصطلاح مبله هستند. کافی ست قبل از سفر خود با مراجعه به سایت در هر منطقه ای که مدنظر شماست و بیشتر با سلایق شما در سفر جور است،هر نوع ویلا را که می خواهید رزرو کنید .

اجاره ویلا در ماسال

مشاورین ما در سایت املاک باشی برای اجاره ویلا شمال در تمام مدت اقامت همراهتان خواهند بود و اسکان شما را حتی تا زمان تحویل ویلا پیگیری می کنند.

این روزها دیگر همه چیز تغییر کرده است؛از هرجایی که هستید، به سایت املاک باشی یا اپلیکیشن املاک باشی سربزنید تا با جستجو برای ماسال به ده ها مورد برای اجاره ویلا در ماسال برسید.

ما ویلاهایی در دل جنگل های شمال ، ویلاهای ساحلی لب دریا و اقامتگاه های بومگردی را برای شما در نظر گرفته ایم که بصورت آنلاین می توانید آنها را رزرو کنید .

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *