چرا اجاره باغ برای مراسمات مختلف طرفداران بیشتری دارد؟

چرا اجاره باغ برای مراسمات مختلف طرفداران بیشتری دارد؟

بسیاری از ما ترجیح می دهیم تا به جای برگزاری مراسم هایمان در محیط خانه یا تالار به باغ و یک محیط سرسبز و جذاب ختم شود. شاید تعداد مراسم هایی که با اجاره باغ برگزار می شوند به اندازه تعداد مراسم هایی که در تالار های عروسی یا دیگر مراسم های خاص نباشد، اما این مورد، یکی از گزینه های دست اولی است که باید در موردش فکر کنید. اما به چه دلیل؟

اجاره باغ

اجاره باغ برای مراسم عروسی و عقد

اجاره باغ هزینه خاص خودش را بر اساس بزرگی، وسعت و امکانات دارد. اما عمده باغ ها بزرگ و وسیع اند و برای برگزاری مراسم هایی این چنین مناسب هستند. پس محدودیتی در دعوت کردن تعداد مهمان های زیاد ندارید.

برخلاف بسیاری از مکان های خاص برای برگزاری عقد و عروسی فضا باغ تنگ نیست و شما حتی در صورت داشتن تعداد مهمانان کم یا متوسط می توانید فضای بیشتری برای چیدن میز ها یا سرویس پذیرایی در نظر بگیرید و از این رو، رفت و آمد مهمان ها در تنگنا نخواهد بود.

رزرو باغ برای اینگونه مراسم ها البته به این مزایای کلی خلاصه نمی شود. شما می توانید تزئینات مراسم را در فضای سرسبز و زیبایی بدون دیوار و پارتیشن های جدا کننده قرار دهید. همچنین نظافت فضا بهتر انجام می گیرد و اگر در فصلی که مراسم را برگزار میکنید هوا مطبوع باشد، مشکل تهویه و بسته بودن فضا وجود نخواهد داشت.

شما برای برگزاری مراسم عقد و عروسی با رزرو باغ نیازی به گل آرایی و زیبا تر کردن محیط نخواهید داشت  و از این بابت هزینه هایتان بسیار کاهش خواهد داشت.

اجاره باغ برای مراسم تولد

اجاره باغ برای مراسم تولد

بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم تولد فرزندان خود یا افراد بزرگسال باغ را برمی گزینند. اجاره باغ برای مراسم تولد اگرچه مزایای نامبرده در بخش قبلی را داراست اما از یک جهت شما می توانید سرکشی بهتری به مهمان ها داشته باشید و نیازی به انتخاب تم برای برگزاری مراسم و حتی تزیین خاص و خوشایند در فضا نیست. از این رو، اگر قصد دارید مراسم تولد را در باغ برگزار کنید تنها باید به فکر اجاره یک باغ مناسب  و دعوت مهمانان باشید. در بسیاری از باغ ها نیز اقدامات و تدابیر لازم برای پذیرایی مهمان ها وجود دارد.

اجاره باغ برای مراسم در املاک باشی

اپ و سایت املاک باشی برای تسهیل امکان اجاره باغ برای برگزاری مراسم هایی مانند عقد، عروسی و تولد و دیگر موارد برای شما تدابیر لازم را اندیشیده اند. شما با بررسی باغ های موجود در این سایت و اپ می توانید با صاحب ملک ارتباط برقرار کرده و در صدد اجاره ملک مورد نظر برآیید.

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *