ویلا فشم؛ زیباترین ییلاق در پایتخت

ویلا فشم ؛ زیباترین ییلاق در پایتخت

تهران با آنکه از آلودگی هوا و آلودگی صوتی بسیاری برخوردار است، اما مناطق دیدنی و جذابی نیز دارد که زیبایی های خلقت خدا را به نمایش می گذارد. با اجاره ویلا فشم می توانید به این منطقه سفر کنید و خودتان از نزدیک زیباترین طبیعت تهران را مشاهده نمایید. 

منطقه فشم از سرسبز ترین و خاص ترین مناطق لذت بخش در پایتخت به شمار می رود، که در روز های تعطیل مسافران زیادی را به سمت خود جذب میکند. زیرا فاصله ویلا فشم با تهران خیلی کم است. علاوه بر آن دیدنی های خاصی که در این منطقه واقع شده است، منجر شده تا اشخاص زیادی این منطقه را برای تفریح انتخاب کنند. 

با اجاره خانه مبله یا اجاره ویلا فشم در کمترین زمان ممکن می توانید به این منطقه خوش آب و هوا سفر کنید. اما آیا می دانید بهترین زمان سفر به این منطقه چه فصلی از سال است؟ زمستان های فشم بدون تردید سخت بوده و این فصل را برای سفر با دشواری مواجه می سازد. 

اما از سوی دیگر بازی های زمستانی که در این منطقه کوهستانی و خوش آب و هوا وجود دارد، منجر شده تا مردم از سراسر کشور با اجاره ویلا فشم در تمام فصل های سال به این منطقه سفر کنند. 

فشم بهترین منطقه تهران

جاذبه های پایتخت استراحت در ویلا فشم

می توانید با سفر به منطقه کوهستانی فشم از جاذبه های بسیاری دیدن نمایید. از جمله جاذبه های این منطقه باید به موارد زیر اشاره کنیم: 

آبشار لار محله: 

این آبشار که از آبشار های معروف فشم به شمار می رود، در فصل بهار بهترین منطقه توریستی و گردشگری پایتخت است. آبشار لار محله از کوه کاسونک سرچشمه گرفته و طبیعت زیبا و سرسبزی را در این ناحیه به وجود آورده است. با رزرو ویلا فشم می توانید خودتان را برای یک آخر هفته لذت بخش در این منطقه اماده کنید. 

آبشار لاوان: 

از دیگر جاذبه هایی که در منطقه فشم واقع شده است، آبشار لاوان است. این آبشار در دره ای با همین نام واقع شده است و می تواند بازدید از آن برای طبیعت گردان بسیار لذت بخش باشد. آبشار لاوان مردم تهران و اطراف تهران را در ایان تعطیل به فشم می کشاند، تا علاوه بر تفریح ورزش نیز انجام داده باشند. 

اجاره ویلا فشم و بازدید از آبشار های دیدنی

روستاهای فشم:

از دیگر ویژگی های معروف شدن منطقه فشم، روستاهای زیبا و دیدنی است که در این منطقه واقع شده اند. بسیاری از مردم روز های تعطیل خود را به ویلا فشم سفر می کنند، تا از این منطقه دیدن نمایند. از جمله بهترین روستاهای دیدنی این منطقه باید به جیرود، رایگان، گرمابدر، درود و روته، آبنیک و … اشاره کنیم. 

[faqs style=”accordion” filter=”tehran”]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *