کوچه باغ تفت

مهمترین جاذبه های دیدنی تفت در استان یزد

شهرستان زیبای تفت در استان یزد واقع شده است، و به عنوان یکی از مناطق دیدنی و گردشگری در ایران شناخته می شود. جاذبه های دیدنی تفت بسیار زیاد هستند از این رو گردشگران علاوه بر تفریح و گردش در این منطقه، می توانند از مناطق دیدنی بسیاری در تفت نیز دیدن نمایند.

نکته جالبی که در مورد شهرستان تفت انسان را به سمت خود جذب می کند، معنای زیبای آن است. بسیاری از مردم ایران تفت را با نام دراز شهر می شناسند. زیرا تمامی ساختمان ها و خانه های این شهرستان، در امتداد طویلی ساخته شده اند. در کنار جاذبه های دیدنی تفت باید به باغ های انار این منطقه اشاره نماییم، که بسیار مشهور می باشند.

تفت با داشتن کویر، منطقه ای سرسبز را نیز در خود جای داده است. از سوی دیگر این منطقه دارای آثار و گنجینه های تاریخی بسیاری می باشد. که لازم است هر کدام از ان ها را در زمان مناسب مشاهده نمود.

جاذبه های دیدنی تفت در استان یزد

زیباترین جاذبه های دیدنی تفت کدامند؟

پیش از آنکه بخواهید به این شهر دیدنی سفر کنید، لازم است از محل اسکان خود اطمینان حاصل نمایید. می توانید با مراجعه به وب سایت املاک باشی اقدام به اجاره یا رزرو خانه مبله نموده، و خودتان را برای آغاز یک سفر تفریحی به تفت اماده کنید.

می توانید با سفر به این شهرستان، از زیباترین جاذبه ها همچون مجموعه شاه ولی، باغ صدری، اقامتگاه بوم گردی نارتی تی، آبشار دره گاهان، کوه عقاب، برفخانه طزرجان و … بازدید نمایید. این شهرستان با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار، یک منطقه توریستی بی نظیر می باشد.

البته باید بگوییم بازدید از جاذبه های دیدنی تفت در یک روز ممکن نیست. از این رو خودتان را برای یک سفر چند روزه به این شهرستان تاریخی و دیدنی اماده کنید. سفر به تفت، هم سفری تفریحی و هم تاریخی خواهد بود.

مهمترین جاذبه های دیدنی تفت در استان یزد

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *