شله دیزین

منطقه دیزین ؛ سرد اما هیجان انگیز و رویایی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از زمستان لذت می برید، و به دنبال آن هستید که از این فصل سرد نهایت لذت را ببرید، بهتر است منطقه دیزین تهران را برای تفریح انتخاب کنید. این منطقه در استان البرز و شهرستان کرج واقع شده، و یکی از پیست اسکی های مهم در سطح خاورمیانه به شمار می رود. از این رو پیست اسکی این منطقه بین المللی بوده و از شهرت جهانی برخوردار است.

می توانید منطقه دیزین را برای تفریح و هیجان انتخاب کنید. زیرا این منطقه سرد و رویایی، بهترین سرگرمی ها و ورزشهای زمستانه را در خود جای داده است. بیشتر مردم در فصل های سرد سال به کرج سفر می کنند، تا در این منطقه به تفریح و گردش بپردازند. پس برای بازدید از زیبایی های این منطقه نباید منتظر رسیدن فصل بهار و تابستان باشید.

بلکه بهترین زمان برای تفریح و گردش در دیزین فصل های زمستان و پاییز است. کافیست به این منطقه سفر کنید تا نهایت لذت بردن از زیبایی های طبیعت در فصل سرد سال را از نزدیک مشاهده کنید.

منطقه دیزین

تفریحات لذت بخش در منطقه دیزین

در این منطقه شما با 23 پیست مواجه می شوید، که تمام افراد از حرفه ای تا مبتدی میتوانند در آنجا سرگرم شده و ورزش کنند. البته لازم به ذکر است که شیب این منطقه بسیار زیاد است و به همین دلیل بهتر است با تمام تجهیزات ایمنی برای تفریح و گردش به دیزین سفر کنید. ساده ترین و بهترین روش برای ماندن چند روزه در این منطقه، اجاره سوئیت از طریق سایت املاک باشی، یا اپلیکیشن املاک باشی است.

شما می توانید در این منطقه با هفت تله اسکی بشقابی، گوزنی، دوبل مایر، پشت ویل، سی چال، چمن و یک تله اسکی چکشی مواجه شوید، و از آنها برای ورزش و لذت بردن در این منطقه سرد تهران بهره مند شوید.

 

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *