عباس آباد

عباس آباد جذاب ترین آرزوی سبز

عباس آباد جذاب ترین آرزوی سبز

شهری خوش آب و هوا در دل کوههای سرسبز شمال. عباس آباد دنیایی متفاوت است. گویی آرزویی شیرین برای هر انسان. یکی از زیباترین شهرهای شمال را می توانیم این شهر آرزو ها به شمار آوریم. همیشه سرسبزی و طراوت شهرهای شمالی برای مردمی که به دنبال فرار از شلوغی هستند، بهترین انتخاب بوده است.

می توانید با سفر به این شهرستان ساعت ها روحتان را به آرامش برسانید. شهرستان عباس آباد از سمت شمال به دریای خزر، از سمت جنوب به شهرستان کلاردشت، از سمت غرب به جنگل های انبوه و سرسبز داران و از سمت شرق به سلمانشهر متصل است. 

 سفر کردن همیشه برای ما انسان ها لازم بوده است. اما این که کجا سفر کنیم، یا با چه کسی سفر کنیم از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است. شهرهای شمال بین مسافرین و گردشگران همیشه پر طرفدار هستند. از این رو این شهرها در طول سال مسافرین و گردشگران بسیاری را به سمت خود میکشانند. 

عباس آباد نیز یکی از این زیبایی های خلقت خداوند است که در گوشه ای از مناطق بکر و زیبای شمال قرار گرفته است. می توانید با سفر به این شهر خودتان را در دنیایی از آرزوها تصور کنید. دنیایی متفاوت و زیبا.

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری

عباس آباد نیز همچون تمام شهرهای زیبای شمالی دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. می توانیم به برخی از این جاذبه های گردشگری اشاره نماییم. 

دریاچه عباس آباد:

یکی از زیباترین و خاص ترین مناطق دیدنی این شهرستان دریاچه ی آن است. دریاچه ای که در 6 کیلومتری عباس آباد واقع شده است. زمانی که قصد حرکت به سمت بهشهر را دارید می توانید به این دریاچه برسدی. این دریاچه دارای بنایی عالی و قدیمی است که در زمان صفویه بنا شده است. 

بنایی در دل دریاچه و اطراف آن پر از آب و سرسبزی. می توانید به این منطقه سفر کرده و ساعات خوشی را برای خانواده تان برنامه ریزی نمایید.

دریاچه عباس آباد

جاده جنگلی کلاردشت:

جاده ای در دل جنگل های سرسبز و زیبا، 25 کیلومتر با عباس اباد فاصله دارد. جاده ای که عبور از آن شما را مدهوش خواهد کرد. فراموش نکنید شمال زیبایی های تک و نابی دارد. یکی از این زیبایی ها نیز جاده جنگلی کلاردشت است. 

جاده جنگلی عباس آباد

پارک جنگلی و زیبای خشکه داران:

این پارک جنگلی و زیبا حد فاصل شهرستان تنکابن و عباس آباد است. می توانید با سفر به این منطقه ی زیبا انواع حیوانات و پرندگان جذابی چون بوتیمار، توکا، قرقاول، و … دیدن نمایید. پارک های جنگلی همیشه زیباترین مناطق به شمار می روند. 

جنگل زیبای مازیچال:

این جنگل دنیایی رویاییست. دنیایی فراتر از درک و حس آدمی، می توانید بر فراز این جنگ و در مراتع مرتفع ان روح زندگی را با دستان خود لمس کنید. آرامش ابدی را در این منطقه با تمام وجود حس خواهید کرد. پس هرگز بازدید از جنگل مازیچال را از دست ندهید.

غار جذاب دهچال: 

این غار یکی از مرموزترین غارهای شمال به شمار می رود. از این رو به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در شهرستان عباس آباد به شمار می رود. می توانید به این منطقه سرسبز سفر کنید و از غار زیبای دهچال دیدن نمایید. 

سوغات های محلی شهرستان عباس آباد

با سفر به شهرهای شمالی هرگز دست خالی برنگردید. این شهرها دنیایی از سوغات های محلی هستند. شهرستان عباس آباد بازارهای محلی زیبایی دارد که در آن انواع سوغات ها و صنایع دستی را می توانید خریداری نمایید.

سوغات هایی همچون کلاه های حصیری، تابلو فرش های اعلا، کتیبه های سرامیکی و سفالی، انواع نازک کاری های چوبی، سبد های زیبا و… . 

اقامتگاه های عالی و راحت در شمال

برای سفر ابتدا اقامتگاه خود را تعیین نمایید اجاره ویلا شمال در ایام عید و تابستان کمی دشوار است. اما املاک باشی هر مشکلی را برای شما آسان نموده است. می توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن املاک باشی اقدام به اجاره ویلا در عباس آباد نمایید. 

از طرف دیگر وب سایت املاک باشی اقدام به ارائه سوئیت های عالی و مجزا نموده است. می توانید در این وب سایت اقدام به اجاره سوئیت در عباس آباد نمایید. سفری خاطره انگیز را برای خودتان تدارک ببینید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *