زیرآب

شهرستان زیرآب با جاذبه های دیدنی آن

شهرستان زیرآب با جاذبه های دیدنی آن

منطقه سوادکوه مازندران شهرستان های بی نظیری دارد. شهرستان زیرآب یکی از این مناطق دیدنی و گردشگری در سوادکوه به شمار می رود. می توانید با سفر به این منطقه مکان های دیدنی بسیاری را شاهد باشید. 

مردم این شهرستان به زبان مازندرانی صحبت می کنند و بسیار خونگرم هستند. شهرستان زیرآب از سمت شمال به شیرگاه و از سمت جنوب به پل سفید متصل شده است. جاذبه های دیدنی و روستاهای تفریحی این منطقه همیشه مسافر پذیر بوده است. 

مردم شهرستان زیرآب عموما به کشاورزی، دامداری و کار در معادن زغال سنگ مشغول هستند. در این شهرتان زیبا معادن زغال سنگ بسیاری موجود است. 

این شهرستان کوهستانی و سرسبز، منابع زیر زمینی بسیاری دارد. علاوه بر زغال سنگ می توانید در این منطقه سیلیس، فلورین، کوارتز و.. را نیز بدست آورید. جاذبه ها و مکان های دیدنی زیرآب هر ساله گردشگرانی را به سمت خود می کشاند. 

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری

با سفر به این شهرستان می توانید از مکان های زیبایی دیدن نمایید. زیرآب به دلیل داشتن منطقه ای کوهستانی، چشمه ها و آبشارهای زیبایی را در دل طبیعت خود جای داده است. 

مجتمع اقامتی ویلاکده:

این مجتمع در روستای جمشید آباد شهرستان زیرآب قرار دارد. محلی مناسب و زیبا برای اقامت مسافرین و گردشگران. شهرک کوچک و زیبایی است که در دل طبیعت ساخته شده و می تواند برای مسافرین منطقه ای دیدنی باشد.

شهر زیرآب

پل ورسک و سه خط طلا: 

در دره ورسک که 45 کیلو متر از این شهرستان فاصله دارد، پل زیبایی قرار گرفته است. این پل دارای قدمت طولانی بوده و به عنوان آثار باستانی شهرستان زیرآب شناخته می شود. ارتفاع بلند ان و عبورش از دل جنگل های مازندران، زیبایی خاصی به این پل بخشیده است.

آبشار ولیلا: 

این آبشار فوق العاده زیبا در نزدیکی روستای ولیلا در شهرستان زیرآب واقع شده است. می توانید با سفر به این شهرستان از آبشار بی نظیر ولیلا دیدن نمایید. طبیعتی بکر و دست نخورده در دل جنگل را، آبشار ولیلا رونقی دیگر بخشیده است.

روستای فلورد: 

یکی دیگر از مناطق دیدنی و جذاب این شهرستان، روستای فلورد است. 7 کیلومتر که از شهرستان زیرآب فاصله بگیرید و به سمت سوادکوه حرکت کنید، می توانید به روستای فلورد برسید. زیبایی این روستا را از دست ندهید و برای ساعتی هم که شده در آن تفریح نمایید.

پارک جنگلی جوارم:

پارک های جنگلی همیشه محلی مناسب و دیدنی برای مسافرین به شمار می رود. از این رو با سفر به شهرستان زیرآب حتما فراموش نکنید از پارک جنگلی جوارم ان دیدن نمایید. این پارک جنگلی در حد فاصل این شهرستان و شهر شیرگاه واقع شده است. 

شهرستان زیرآب

سوغات های محلی و خوشمزه 

نزدیکی این شهرستان به سوادکوه باعث شده است، تا مردم این منطقه نیز دست به تولید محصولات محلی بزنند. می توانید با سفر به شهرستان زیرآب انواع رب های انار، رب ازگیل، نان محلی، رب آلوچه، برنج های اعلا و… را به عنوان سوغات با خود همراه ببرید.

اقامتگاه های عالی با امکانات ویژه در شهرستان زیرآب

زمانی که اقدام به سفر می نمایید، باید محل اسکان شما مشخص شده باشد. تا هم بتوانید سفری خاطره انگیز داشته باشید، و هم بتوانید بدون دغدغه از سفر لذت ببرید. وب سایت املاک باشی برای شما بهترین و زیباترین ویلاها و سوئیت های اجاره ای را معرفی می نماید.

اجاره ویلا شمال در این وب سایت یا از طریق اپلیکیشن املاک باشی اسان است. کافیست با یک کلیک وارد وب سایت املاک باشی شوید. تا در کمترین زمان اجاره ویلا در زیرآب را انجام دهید.

علاوه بر آن می توانید سوئیت های فوق العاده این شهرستان را نیز در وب سایت ما مشاهده نمایید. اجاره سوئیت در زیرآب دیگر برایتان مشکل نخواهد بود. سفری خاطره انگیز برای شما آرزومندیم.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *