اجاره روزانه ساوه

سفر به ساوه، شهر انار های یاقوتی

ساوه را به تاریخی بودن و انار های خوش طعمش می شناسند. این شهرستان که جزء استان مرکزی به حساب می آید، از زمان ساسانیان رونق و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از دلایل مهم این موضوع را می توان قرار گیری آن در مسیر جاده های پرتردد اصلی ایران دانست، که حتی بعد از حمله اعراب به ایران مورد توجه بوده و آن را عراق ثانی می دانسته اند. اگر قصد سفر به این شهرستان را داشته باشید باید خوب بدانید که ساوه در جوار قم، تهران، همدان و شهرستان کمیجان قرار دارد.

ساوه

سفر به شهر ساوه و بازدید از دیدنی های آن

فارغ از زمان سفر و هدف آن که عمدتاً می تواند گردشگری و توریستی باشد، ساوه همیشه یک سوپرایز برای مهمانان خود دارد. قدمت هفت هزار ساله این شهر باعث شده است تا در جای جای آن بتوانید ایران باستان را به چشم مشاهده کنید؛ اگر چه تغییرات اقلیمی و انسانی در آن بی تقصیر نبوده اند. مثلا پوشش مردم این شهر دستخوش تغییر شده است و کمتر کسی را می توان در آن یافت که پوشش کلاسیک داشته باشد.

لهجه مردم این شهر نیز ساوه ای است و جمعیت آن به نسبت وسعت آن نسبتا کم می باشد. ساوه را به انار های خوش رنگش می شناسند با اینکه در آن آثار تاریخی و هنری مانند سفالگری، گلیم بافی، منبت به همراه قلم زنی به خوبی دیده می شود و به جز انار شما می توانید ردی از نون قندی، چوکه و روح افزا را که جزء شیرینی های این شهر به حساب می آیند مزه کنید.

آبشار هندس

مکان های دیدنی ساوه که نباید از دستشان بدهید، کدامند؟

ساوه دارای مکان های تاریخی متعددی است که عنوان می شود بخش اعظمی از آنها در زمان حمله مغول ها به ایران از بین رفته اند؛ اما با این حال، هیچ ارزشی از گران بها بودن آثار دیگر موجود در این شهرستان کم نشده است. اگر به شهر ساوه سفر کردید، فراموش نکنید که دیدن شهر زیرزمینی آوه، مسجد جامع ساوه، روستاهای سنگستان و خلیفه کندی، امامزاده سید اسحاق، بازار ساوه، آبشار هندس و پارک جنگلی شهید چمران را از دست ندهید.

شهرستان ساوه بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است و این مزیت اساسی آن به شمار می آید چرا که به عنوان بهشت گردشگران تلقی می شود که هنوز اثر مدرن شدن و تغییر بافت شهری سریع و بدون توقف نتوانسته است تغییر قابل توجهی به آن وارد کند.

مکان های دیدنی ساوه

برای سفر به ساوه، کجا اقامت کنیم؟

سفر همیشه چالش های خاص خودش را به همراه دارد و این چالش ها باید با تغییرات نحوه نگاه ما به سفر بهتر و بهتر شوند. همیشه اجاره روزانه سوئیت، ویلا، اجاره آپارتمان مبله و مواردی از این دست هم هزینه کمتری را در پی خواهد داشت و هم به ما اجازه می دهد تا تجربه جدیدی از سفر و اقامت در محیطی مشابه یک خانه معمولی را تجربه کنیم که اصولاً طبق قوانین و ضوابط لازم به افراد مختلف اجاره داده می شود.

سایت املاک باشی به همراه اپلیکیشن املاک باشی دغدغه شما را برای سفر و اقامت در شهر ساوه کاهش می دهد و این امکان را فراهم می کند تا حتی بعد از سفر و ورود به ساوه برای مکان اقامت خود تصمیم گیری نمایید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *