اکثریت قریب به اتفاق افراد از مکان و موقعیت جزیره هنگام، زیبایی های طبیعی و آبادی های کوچک و جذاب آن با خبرند اما انتخاب..

سفری بی مانند به جزیره هنگام

اکثریت قریب به اتفاق افراد از مکان و موقعیت جزیره هنگام، زیبایی های طبیعی و آبادی های کوچک و جذاب آن با خبرند اما انتخاب این جزیره به عنوان یک مکان گردشگری خاص شاید در نگاه اول چندان هیجان انگیز نباشد، طبیعی است. ما با اطلاعات محدود و جسته و گریخته نمی توانیم این جزیره را برای سفر چند روزه انتخاب کنیم. این مطلب نگاه شما را برای انتخاب جزیره هنگام برای سفر تغییر خواهد داد.

جزیره هنگام در جنوب جزیره قشم هرمزگان واقع شده و در آن معادن متعددی شامل نمک و خاک به همراه سرب وجود دارد. در گذشته به این جزیره هنگام می گفته اند که معنی هنگام امروزی را دارد. شکل مخروطی ناقص آن در دو کیلومتری جنوب شرقی جزیره قشم بسیار جالب توجه است.

هنگام

آشنایی با کلیات و فرهنگ مردم ساکن در جزیره هنگام

شما زیبایی های طبیعی و چشم نواز بیشتری را در این جزیره می یابید، آنهم در مقایسه با موقعیت هایی که آثار و دیدنی های تاریخی در آن بیشترند، بنابراین اگر به یک سفر هیجان انگیز با دیدنی هایی می اندیشید که در زندگی عادی و روزمره نصیب تان نمی شود، هنگام بهترین انتخاب است. در این جزیره پرورش کروکودیل صورت می گیرد و دیدن دلفین ها، لاک پشت ها، پرندگان دریایی یک اتفاق بدیهی به شمار می رود.

در گذشته، موقعیت هنگام بسیار استراتژیک و مهم بود و امروزه از نظر گردشگری و جذب توریست بسیار اهمیت دارد. با اینکه وجود منابع به ارزش و اهمیت آن می افزایند. مردم ساکن در این جزیره بومی این منطقه هستند و عمدتا آداب و رسوم و فرهنگ جنوبی سایر مردم هرمزگان را دارند. شغل اکثریت مردم این شهر ماهیگیری است. لباس های جنوبی زنان و مردان، غذاهای جنوبی خوشمزه، جمعیت کم و آب و هوای پاک عمده دلایلی است که گردشگران به سمت این جزیره فرا می خواند.

جزیره قشم

جاذبه های دیدنی و طبیعی جزیره هنگام کدام است؟

اگر به جزیره هنگام سفر کردید گزینه های زیادی برای لذت بردن خواهید داشت. ساحل نقره ای، پارک کروکودیل نوپک، کوه ناکس، اسکله کندالو، شنای دلفین ها در آب، تاسیسات بندری انگلیسی ها ( زمان اشغال این جزیره توسط انگلیسی ها)، سنگ های جالب توجه بین هنگام قدیم و جدید (مادر و دختر)، خاک قرمز خوراکی و غیره از جمله جاذبه های این جزیره هستند که در دل خود جاذبه های دیگری هم قرار داده اند.

به عنوان مثال شما می توانید با چشیدن غذاهای محلی مثل سوراغ از طعم خاک قرمز خوراکی و مفید این جزیره بهره مند شوید. البته خوراکی هایی که توسط مردم بومی تهیه می شود خود جاذبه دیگری به حساب می آیند. مثلا نان های محلی با سس قرمز رنگ! حیواناتی که در این جزیره نزدیک ساحل یا داخل فضای خشک آن زندگی می کنند خود جاذبه دیگری به شمار می آیند. آهوی گریز پا خاردم مصری، لاک پشت پوزه عقابی از جمله این حیوانات هستند.

جزیره هنگام

رزرو اقامتگاه و خانه روزانه در جزیره هنگام

برای اقامت چند روزه در این جزیره می توانید رزرو سوئیت ، خانه، ویلا یا اقامتگاه های دیگر را در سایت یا اپلیکیشن املاک باشی برگزینید. سایت املاک باشی امکان جستجو به روز و آنی و ساده تر را برای شما فراهم خواهد کرد.

[faqs style=”accordion” filter=”hengam”]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *