دشت لاله های واژگون کوهرنگ

دشت لاله های واژگون کوهرنگ ؛ بهشت بام ایران

استان چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای سردسیر ایران به شمار می رود، که در دل خود بهشتی دیدنی دارد. این بهشت که در اردیبهشت ماه می توان آن را از نزدیک مشاهده کرد، با نام دشت لاله های واژگون کوهرنگ شناخته شده است. زیبایی های این دشت به راحتی قادر است هوش از سر آدمی ببرد.

بسیاری از مردم استان های همجوار و دیگر نقاط ایران فصل بهار را برای سفر به استان چهارمحال و بختیاری انتخاب می کنند، تا بتواند از دشت لاله های واژگون آن بازدید نمایید. این دشت دیدنی با گلهای واژگون به رنگ‌های قرمز و زرد، تمام زیبایی های خداوند را به نمایش گذاشته است.

می‌توانید با سفر به منطقه کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری، که از جمله مناطق سردسیر در این استان به شمار می رود، با دشت لاله های واژگون کوهرنگ مواجه شوید. زیبایی های خاص و فوق‌العاده‌ ای که این منطقه دارد، مسافران زیادی را به خود جذب می کند. البته بیشتر مردم محلی این گل ها را با نام اشک مریم یا گل گریان می شناسند. پس اگر آدرس دشت گل های واژگون را از آنها بپرسید، ممکن است با نام دشت گل گریان پاسخ شما را دهند.

دشت لاله های واژگون کوهرنگ1

جذابیت های طبیعی دشت لاله های واژگون کوهرنگ

اگر علاقه مند هستید که از شهرهای آلوده دور شوید و خودتان را به طبیعت بسپارید، بهترین منطقه برای سفر منطقه کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود. البته لازم به ذکر است که برای دیدن لاله های واژگون این منطقه تنها باید فصل بهار را برای سفر انتخاب کنید. زیرا در دیگر فصل های سال، هیچ نشانی از دشت لاله های واژگون کوهرنگ در این منطقه نخواهید یافت.

البته برخی دیگر از مسافران و گردشگران که علاقه زیادی به اسکی و برف دارند، ترجیح می دهند فصل زمستان را برای سفر به این منطقه انتخاب کنند تا از هوای سرد و برفی آن نهایت لذت را ببرند. پس با این تفاسیر باید بگوییم، استان چهارمحال و بختیاری استانی با چهار فصل در ایران است، که در هر فصلی از سال که به آنجا سفر کنید، می توانید با جاذبه ای خاص مواجه شوید.

 

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *