خاص ترین و مدرن ترین سینماهای تهران

خاص ترین و مدرن ترین سینماهای تهران

تهران شهر فرهنگ و تمدن در ایران، سینماهای مدرن و دیدنی را در خود جای داده است. سینماهایی که حس بی نظیری را برای تماشاگران در بر دارد و منجر شده است تا مسافرانی که به این شهر سفر می کنند نیز، از سینماهای تهران دیدن نمایند. در تهران مراکز بسیاری وجود دارد که برای گذراندن اوقات فراغت می توان از آنها بازدید کرد. 

اما باید بگویم در میان این نقاط خاص، سینماهای تهران خود جاذبه ای گردشگری و دیدنی در این شهر به شمار می روند. برای این که بتوانید در سفر به تهران، از تک تک این سینماهای مدرن دیدن نمایید، لازم است ابتدا آنها را بشناسید. حتی باید بگوییم برخی از این سینماها، جاذبه های مشهور پایتخت به شمار می روند که بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود. 

سالن های سینمایی جذاب

مدرن ترین و زیباترین سینماهای تهران

از میان سینماهای تهران باید به سینما گالری ملت، سینمای کوروش، سینما چارسو و … اشاره نماییم. هر یک از این سینماها، جاذبه های خاص خود را دارند که بیشترین تماشاگر را به سمت خود میکشانند.

⦁ سینما گالری ملت:

سبک معماری این سینما، بتنی و شیشه ای است. که همین سبک معماری منجر شده است تا سینما گالری ملت به یکی از دیدنی ترین و زیباترین سینماهای تهران تبدیل شود. پردیس سینمایی ملت در تهران، فقط به عنوان یکی از سالن های سینمایی شناخته نمی شود. 

بلکه سالن های مختلفی در این سینما وجود دارند که یکی از آنها با داشتن سن، برای کنسرت ها و همایش ها طراحی شده است. بیشتر جشنواره های بین المللی همچون جشنواره فجر در سینما گالری ملت برگزار می شود. 

⦁ پردیس سینمای کوروش:

یکی از پرطرفدارترین سالن های سینمایی در تهران، پردیس سینمای کوروش است. مجتمعی تفریحی و تجاری که تمامی استاندارد های جهانی در آن رعایت شده است. از میان سینماهای تهران باید بگوییم سینما کوروش منطقه ای فوق العاده جذاب و دیدنی به شمار می رود. 

نکته جالبی که منجر شده است تا بیشتر مردم تهران طرفدار سینما کوروش باشند، پخش فیلم های زیرنویس  فارسی در این سینما است. البته برای این که بتوان این نوع فیلم ها را در سینما کورش تماشا کرد، باید عضو باشگاه سینما بود. 

سینماهای تهران

⦁ پردیس سینمای چهارسو:

یکی از مدرن ترین و جدید ترین سینماهایی که در تهران ساخته شده است، سینما چارسو است. مجتمع چهارسو که خود از طراحی و معماری شیک و خاصی برخوردار است، طبقه هفتم خود را به سالن سینما اختصاص داده است. در این نمونه جدید سینماهای تهران، 5 سالن سینما وجود دارد که همگی از آخرین تکنولوژی های صوتی و دیجیتالی برخوردار هستند. بازدید از آنها بدون تردید لذت بخش خواهد بود. 

[faqs style=”accordion” filter=”tehran”]

مطلب پیشنهادی

غار سنگ شکن

غار سنگ شکن جهرم؛ لانه عجیب و دست ساز

در میان جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر جهرم، باید به غار سنگ شکن اشاره کنیم. این غار دیدنی از زیبایی های خاصی برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد. همین جاذبه های تاریخی در جهرم است که منجر شده تا هر ساله بر تعداد گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند، افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *