خاص ترین و طبیعی ترین جاهای دیدنی کرج

خاص ترین و طبیعی ترین جاهای دیدنی کرج

استان البرز یا شهرستان کرج، یکی از مناطق دیدنی و خوش آب و هوا در منطقه شمالی ایران است. این شهر جاذبه های گردشگری بسیاری دارد،که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. برای این که بهترین جاهای دیدنی کرج را بشناسیم، ابتدا لازم است به این شهر سفر کنیم. 

برای سفر کردن اصل اول، اجاره خانه مبله، اجاره ویلا یا سوئیت است. پس قدم اول را بردارید تا با هم به این شهر دیدنی سفر کنیم. 

جذاب ترین و خاص ترین جاهای دیدنی کرج

این شهر دوست داشتنی که به دلیل خوش آب و هوا بودن، بیشتر مردم تهران آنجا را برای سفر و گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند، دارای مکان های دیدنی بسیاری است. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر باید به روستای برغان، باغ فاتح، دریاچه سد امیرکبیر و پیست اسکی دیزین اشاره کنیم. 

جاهای دیدنی کرج

⦁ روستای برغان 

این روستا که نام خود را در لیست جاهای دیدنی کرج گنجانده است، از دنج ترین روستاها در اطراف کرج به شمار می رود. روستایی تاریخی با بناهای کهن، که انسان را به وجد می آورد. علاوه بر آن در این روستا هیچ خبری از دود و دم و آلودگی تهران نیست. 

انسان میتواند برای یک آخر هفته، اکسیژن خالص وارد ریه های خود کند. در کنار این مزایای خاص، باید بگوییم آلو های ترش برغان دلیل دیگری است که مسافران را از دور و نزدیک به این منطقه می کشاند. یک تفریح سالم، در کنار طبیعت و میوه های خوشمزه را می توان در این منطقه تجربه کرد.

روستای برغان

⦁ باغ فاتح

این باغ که با نام باغ تنیس نیز شهرت دارد، از دیگر نقاط گردشگری و جاهای دیدنی کرج به شمار می رود. باغی پر از درخت و طبیعت خاص. که انسان را از تمامی آلودگی های شهرهای بزرگ دور می کند. بیشتر مردم کرج در این باغ برای انجام تمرینات ورزشی دور هم جمع می شوند. 

باغ فاتح

⦁ دریاچه سد امیرکبیر

این دریاچه که از جذاب ترین جاهای دیدنی کرج است، در سال 1337 تا 1342 ساخته شد. یک منطقه ای ورزشی و تفریحی، که در آن ماهی قزل آلا و کپور پرورش داده می شود. دریاچه سد امیر کبیر از بزرگترین قطب های تولید انرژی برقابی است. در کنار این مزیت، درختان و پوشش گیاهی زیبای اطراف سد، این منطقه را به یکی از جاذبه های گردشگری البرز تبدیل کرده است.

سد کرج

⦁ پیست اسکی دیزین

 پیست اسکی سراسر هیجان، که در 74 کیلومتری کرج واقع شده است، یکی از اصلی ترین و خاص ترین جاهای دیدنی کرج به شمار می رود. معمولا از اواسط پاییز تا اوایل بهار این منطقه از مسافر پذیرترین مناطق کرج شناخته می شود. منطقه ای بکر و دیدنی، که می تواند یک روز تمام انسان را با ورزش های مختلف سرگرم کند. 

برای بازدید از این مناطق دیدنی و برنامه ریزی یک سفر یک روزه، کافیست به وب سایت املاک باشی مراجعه کنید. می توانید به راحتی خانه یا سوئیتی در نزدیکی هر یک از این جاهای دیدنی اجاره نموده، و آخر هفته ای پر از تفریح و نشاط برای خود رقم بزنید. 

پیست اسکی دیزین
[faqs style=”accordion” filter=”karaj”]

مطلب پیشنهادی

غار سنگ شکن

غار سنگ شکن جهرم؛ لانه عجیب و دست ساز

در میان جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر جهرم، باید به غار سنگ شکن اشاره کنیم. این غار دیدنی از زیبایی های خاصی برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد. همین جاذبه های تاریخی در جهرم است که منجر شده تا هر ساله بر تعداد گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند، افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *