شهر کلاچای

جنگل های سرسبز و سواحل فوق العاده شهر کلاچای

یکی از شرقی ترین مناطق استان گیلان که سرسبزی جنگل های ان و ساحل زیبایش زبانزد مردم شمال است، شهر کلاچای می باشد. این شهر در نزدیکی رودسر واقع شده و از سمت شمال به دریای خزر متصل است. 

می توانید در جنوب کلاچای به جنگل های سرسبز و زیبای کوه های البرز برسید و از سمت شرق راه به چابکسر دارد. منطقه ای زیبا که پذیرای مسافرین بسیاری از اقصی نقاط ایران و جهان است. 

شهر کلاچای منطقه ای خوش آب و هوا است که در تمام فصول می توان به آن سفر کرد. اما از آنجایی که همیشه در ایام تعطیل شهرهای شمالی رنگ و بوی دیگری به خود می گیرند، می توانید فصل های بهار و تابستان را برای سفر به این شهر زیبا انتخاب کنید. 

زمستان در شهرهای شمال چندان معنایی ندارد. زیرا به ندرت برف می بارد، اما اگر قصد سفر به این شهر های شمالی را در زمستان دارید، باید بدانید اگر برف ببارد ممکن است خطرات و خسارات سنگینی به بار اورد. اما سفر در هر فصلی برای انسان لازم است.

مکان های دیدنی و گردشگری شهر کلاچای

شهر زیبای کلاچای بیشترین رودخانه های زیبا را در خود جای داده است. هر کدارم از این رودخانه ها محلی بکر و جذاب برای تفریح می باشد. با سفر به این شهر می توانید خودتان را در طبیعت غرق کنید. از همه چیز و همه کس دور بشید و با صدای رودخانه روحتان را به آرامش برسانید. 

رودخانه های کلاچای:

رودخانه های زیبای شهر کلاچای مثل رودخانه پلرود، رودخانه نوده، رودخانه ی خشک رود و رودخانه گزافرود همه و همه از مناطق دیدنی و گردشگری این منطقه به شمار می روند.

رودخانه کلاچای

غار شهاب:

یکی دیگر از مناطق دیدنی کلاچای غار شهاب است. این غار در میان جنگل قرار گرفته است و زیبایی طبیعی خاصی دارد. با سفر به شهر کلاچای از این غار حتما دیدن نمایید.

بز کویه یا سبز کویه: 

مردم این منطقه از قدیم فرهنگ بالایی داشتند. حتی بیشترین تحصیل کنندگان در شهرهای شمالی مختص به منطقه ی بز کویه بود. یک روستا در دل جنگل. زمانی که وارد این روستا می شوید فراموش می کنید در دنیا زندگی می کنید. گویی وارد بهشت شده اید.

بز کویه

آبشار سیاه لم:

آبشار سیاه لم شهر کلاچای یکی دیگر از نقاط دیدنی و گردشگری این منطقه به شمار می رود. اطراف این آبشار را درختان پرتقال و باغ های چای فرا گرفته است. از این رو به راحتی می توانید از سرسبزی این منطقه لذت ببرید.

ساحل زیبای کلاچای:

تمام قسمت شمالی شهر کلاچای را ساحل دریای خزر پوشانده است. ساحل همیشه زیباترین بخش دریاست. غروب های زیبا را می توانید در سواحل کلاپای شاهد باشید.

روستاهای واجارگاه و سلاکجان نیز در اطراف کلاچای، محل های زیبا برای تفریح هستند. می توانید از این مناطق نیز دیدن نمایید.

ساحل کلاچای

سوغات و صنایع دستی شهر زیبای کلاچای

شهر کلاچای به دلیل داشتن مردم محلی، همچون دیگر شهرهای شمالی حس خوبی به انسان می دهد. مردم این شهر سوغات و صنایع دستی خاصی ندارد همچون دیگر شهرها محصولاتی چون چای، برنج و پرتغال را در مناطق کشاورزی خود کشت و برداشت می کنند. 

بازار-کلاچای
صنایع دستی کلاچای

اقامتگاه های خاص و ویژه کلاچای

همه ی شهرهای شمالی به دلیل جذب مسافرین بسیار، دارای ویلا ها و سوئیت های اجاره ای هستند. شهر کلاچای نیز ویلاهایی با امکانات خاص و ویژه را در دسترس همه قرار داده است. اما چگونه اقدام به اجاره ویلا شمال نماییم؟

املاک باشی با ارائه ی بهترین ویلاهای اجاره در شهرهای شمالی به شما کمک کرده است تا در کمترین زمان ممکن اقدام به اجاره ویلا کلاچای، و اجاره سوئیت کلاچای نمایید. مراجعه به سایت املاک باشی نیاز به صرف هزینه و وقت زیادی ندارد. 

بهترین ویلا شهر کلاچای را در کمترین زمان ممکن از طریق سایت ما اجاره کنید. تا سفری خاطره انگیز داشته باشید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *