تفریحات تابستانی

تفریحات تابستانی در جذابترین مناطق گردشگری

تفریحات تابستانی در جذابترین مناطق گردشگری 

تابستان یکی از فصل های زیبا و دل انگیز برای آغاز سفر است. پس از یک دوره ی طولانی درس خواندن و دانشگاه رفتن، خسته از فعالیت های روزانه زندگی، و از همه مهمتر پس از مدتها ارتباط برقرار کردن با انسان های دیگر. یک سفر میتوان روح انسان را به آرامش برساند. اگر این سفر با تفریحات تابستانی جذاب همراه شود که دیگر معرکه است.

همیشه سفر به عنوان راه حلی عالی برای برطرف کردن خستگی به شمار می رود. اما این که به کجا سفر کنیم؟ یا برای تفریحات تابستانیخود کدام منطقه را انتخاب کنیم؟ میتوان ذهن ما را درگیر کند. اما ایران عزیز ما به دلیل داشتن چهار فصل زیبا در سال این مشکل را برای ما حل کرده است.

شهرهایی زیبا در کشورمان وجود دارد که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری هستند. ما در ای مطلب برا شما لیستی از بهترین مناطق گردشگری را تهیه نموده ایم، که می توانید برای تفریحات تابستانیخود حتما آنها را در اولویت قرار دهید. 

حتی اگر از آن دسته انسان هایی هستید که ترجیح می دهید تابستان خود را در منزل بمانید و به مطالعه کتاب و داشتن خواب راحت بگذارید، باز هم سفر به این مناطق را به شما پیشنهاد می دهیم. زیباترین شهرهایی که می توانید در فصل تابستان با لذت در انها به مطالعه بپردازید. یا زیباترین خواب عمرتان را در هوای خنک و دوست داشتنی این شهرها تجربه کنید.

شهرستان فیروزکوه کوهستانی سراسر زیبایی

این مسئله را می دانیم که شهرستان های کوهستانی همیشه یکی از خنک ترین و بهترین مناطق برای تفریحات تابستانی به شمار می روند. اگر تصمیم دارید فصل تابستانتان را در استان دیگری سپری نکنید، یا این که از مسافرت با اتومبیل خسته می شوید. می توانید به راحتی و فقط با سپری کردن چند ساعت به این شهرستان فوق العاده سفر کنید.

شهرستان فیروزکوه در مسیر جاده تهران- قائم قرار گرفته است. این شهرستان کوهستانی آب و هوایی خنک دارد و بهترین منطقه برای مسافرت در فصل تابستان به شمار می رود. جدای از داشتن آب و هوایی خاص، زیبایی های تاریخی این منطقه نیز می تواند برای مسافرین تجربه ای زیبا به یاد بگذارد.

کاروانسراهای تاریخی، گورستان های کهن، قلعه های قدیمی، همه و همه انسان را به شعف وا می دارد. یک سفر تفریحی و تاریخی را به راحتی می توانید در فیروزکوه تجربه نمایید.

تفریحات تابستانی

یکی از تفریحات تابستانی در این منطقه می تواند ورزش صبحگاهی باشد. اگر یک بار ورزش کردن در هوای روح نواز فیروز کوه را تجربه کنید، هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

منطقه جهان نما سراسر پوشیده از ابر

یکی از زیباترین مناطق شمال کشور عزیزمان ایران منطقه جهان نمای استان گرگان است. حتما بارها شنیده اید که فصل تابستان برای سفر به استان های شمالی خوب نیست، زیرا هوایی شرجی پیدا می کند و انسان بیشتر احساس گرما می کند. 

اما این مسئله در مورد منطقه جهان نما صدق نمی کند. تفریحات تابستانی در این منطقه چنان شور و هیجانی به انسان می دهد، که اصلا فراموش می کنید تابستان است. یک منطقه ای رویایی و عاشقانه که می تواند دنیای شما را زیباتر کند. 

خانه هایی در ارتفاعات بلند با داشتن طبیعتی بکر و زیبا که توجه همه را به خود جلب نموده است. صبح هایی پوشیده از ابر دارد و شب هایی پوشیده از ستاره. اگر انسان بلند پروازی هستید و همیشه آرزو داشتید بتوانید بر بلندترین منطقه سرسبز ایران قدم بزنید، منطقه ی جهان نما دقیقا همان جاست.

یکی از جذاب ترین تفریحات تابستانی که در این منطقه تجربه خواهید کرد، حس قدم زدن بر روی ابرهاست. 

این تابستان خود را از دست ندهید و حسی جدید را تجربه کنید. سفر به گرگان و منطقه جهان نما، به راحتی می تواند شما را در دنیایی از زیبایی ها فرو برد. یکی از زیباترین بهشت های خدا بر روی زمین در جهان نما خلاصه شده است.

تفریحات تابستانی

تفریحات تابستانی زیبا در بازدید روستای کندوان

آیا اهل سفرهای تاریخی هستید؟ یا به دنبال کشف اسرار تاریخی می گردید؟ روستایی زیبا در شمال غرب کشور ما ایران، دنیایی از تاریخ است. روستای کندوان با خانه هایی سنگی و صخره ای یکی از مناطق زیبا در کشور ما می باشد که در فصل تابستان پذیرای مسافرین بی شماری است. 

احتمالا سابقه ی سکونت در این روستا به دوره ی مغول ها باز می گردد. زمانی که مغول ها به ایران حمله کردند، مردم با پناه آوردن به صخره ها جان خود را حفظ نمودند. پس از آن در این منطقه ماندگار شده و ادامه زندگی خود را در این صخره ها سپری نموده اند. 

منطقه های کوهستانی همیشه جزئی از تفریحات تابستانیبه شمار رفته اند. آب و هوایی خنک و دلچسب که در فصل تابستان به آن احتیاج داریم. فقط در صخره های کوهستانی می توانید به آن دست یابیم. با سفر به این روستا و بازدید از مناطق تاریخی آن، می توانید تابستانی متفاوت برای خود داشته باشید.

روستای کندوان انسان را به یاد سکونتگاه های انسان های اولیه می اندازد. خانه های در دل کوه با سقف هایی بلند و خنک. تجربه ای خاطره انگیز با سفر به این شهرستان و بازدید از روستای کندوان برای خود رقم بزنید.

تابستانی هیجانی با سفر به اردبیل

زندگی در شهرهای بزرگ همیشه انسان را به کسالت می کشاند. اما روح آدمی نیاز به هیجان دارد. پس فصل تابستان می تواند یکی از بهترین فصل ها برای تفریحات تابستانیهیجان انگیز باشد. ما هیجان انگیز ترین تفریح را در اردبیل به شما پیشنهاد می دهیم. 

حتما بارها و بارها درباره زیبایی های گردنه حیران شنیده اید. منطقه ای زیبا و البته خطرناک، که می تواند برای شما سراسر هیجان آفرین باشد. جاده ای پر پیچ و خم و سرسبز که در میانه مسیر آستانه و اردبیل قرار گرفته است. 

تفریحات تابستانی

سفر بر فراز دره ای زیبا را با تله کابین های حیران تجربه کنید. یکی از تفریحات تابستانیکه می تواند هیجان فوق العاده ای برای شما داشته باشد. سفر بر بلندای کوهستان با تله کابین روح کسالت بار و خسته ی شما را با زندگی آشتی می دهد. حتما سفر با تله کابین های حیران را یک بار تجربه کنید. دیگر هرگز فراموش نخواهید کرد.

شهرستان ارومیه و تابستانی دل انگیز

یکی از شهرهای خنک و عالی برای سفر های تابستانی، شهرستان ارومیه است. اگر به دنبال تفریحات تابستانیدر خنک ترین منطقه های کشور می گردید، شهرستان ارومیه را از یاد نبرید. این شهرستان در ارتفاع 1332 متر در سطح دریا قرار گرفته است میتوانیم بگوییم یکی از خنک ترین مناطق کشور عزیز ما به شمار می رود.

همه می دانیم گرمای تابستان بسیار طاقت فرساست. از این رو سفر به این شهرستان می تواند حس زندگی را در شما به جریان اندازد. بازدید از دریاچه ارومیه، دشت های سرسبز و زیبای این شهرستان می تواند محیطی دل انگیز برای شما فراهم نماید.

تفریحات تابستانی

محیطی آرام و روح نواز برای مطالعه و استراحت به شمار می رود. می توانید از تفریحات تابستانیچون استراحت و مطالعه در این منطقه به زیباترین شکل ممکن بهره مند شوید. تجربه ی شیرینی برای شما به همراه خواهد داشت، پس حتما ارومیه را نیز در لیست مناطق تفریحی خود قرار دهید.

استان چهار محال و بختیاری بام ایران

سفر به استان چهار محال و بختیاری می تواند شما را به سفری دلچسب برساند. این استان که به بام ایران شهرت دارد دارای سردترین آب و هوا در کشور است. فصل های سرد سال سراسر پوشیده از برف است و تابستان هایی خنک و دلپذیر دارد.

یکی از تفریحات تابستانی که در این استان می توانید از آنها بهره مند شوید، رفتینگ سواری بر روی رودخانه های همیشه جاری این استان است. رودخانه ی زاینده رود این استان زیباترین مناطق را آفریده است. با سفر به این استان می توانید سرمای پاییز را در فصل تابستان حس کنید. 

استانی با زیباترین مناطق طبیعی و گردشگری که می تواند تابستانی زیبا برای شما بسازد. با سفر به این استان و بازدید از فرهنگ های زیبای بختیاری و قشقایی می تواند سفر شما را تکمیل نماید.

تفریحات تابستانی

شهر سرعین زیباترین شهر توریستی 

زیباترین تفریحات تابستانی را در شهرستان سرعین تجربه کنید. آب و هوای خنک در فصل تابستان، چشمه ی آب گرم معروف این شهر و زیبایی های دیگر، همه و همه می تواند برای شما سفری زیبا به همراه داشته باشد. چشمه های آب گرم سرعین سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود میکشاند، آن هم به دلیل خاصیت درمانی آنها.

شما می توانید علاوه بر بازدید از این منطقه ی زیبا به استفاده از چشمه های آبگرم نیز بیندیشید. تا سفرتان را با خاطراتی خوش عجین نمایید. سرعین شهری زیبا و طبیعتی بکر دارد. پس هرگز از سفر به این شهر پشیمان نخواهید شد.

تفریحات تابستانی

رزرو اقامتگاه برای تفریحات تابستانی زیبا

زمانی که تصمیم می گیرید به سفر بروید نیاز دارید به این که محلی برای اقامت داشته باشید. معمولا این مسئله برای خیلی از افراد مشکلی بزرگ است، اما ما در املاک باشی این مشکل شما را برطرف نموده ایم. به راحتی می توانید با مراجعه به وبسایت املاک باشی اقدام به اجاره سوئیت، ویلا، خانه های کوهستانی و.. نمایید.

املاک باشی برای شما اقامتگاه های بوم گردی زیبایی با بهترین هزینه های ممکن ارائه نموده است. شما می توانید محل اقامت خود را به راحتی انتخاب نموده و اقدام به رزرو و یا اجاره آن نمایید. تفریحات تابستانی خود را به زیباترین شکل ممکن با املاک باشی تجربه کنید. 

[faqs style=’filterable-toggle’]

 

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *