اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

با اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران ، ترافیک را دور بزنید!

با اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، ترافیک را دور بزنید!

اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران : تهران ممکن است از نظر گردشگری مقصد خیلی پرطرفداری نباشد اما بدلیل اینکه پایتخت ایران است و محل تمرکز ادارات و سازمانهای دولتی و نمایشگاه بزرگ بین المللی و… است شهر بسیار پر رفت و آمدی می باشد.
وجود نمایشگاه بین المللی یکی از دلایل اصلی رفت و آمد به تهران است و هر سال افراد زیادی در ماه های مختلف سال برای شرکت در نمایشگاه با موضوعات گوناگون به تهران سفر می کنند.

اما برای افرادی که دغدغه حضور در نمایشگاه را دارند پیدا کردن اقامتگاه مناسبی که به نمایشگاه نزدیک باشد و بدون دردسر و ترافیک بتوانند خود را به آنجا برسانند کمی مشکل ساز شده است. اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران می تواند گزینه مناسبی باشد تا از نگرانی ماندن در ترافیک به کلی صرف نظر کنید.

شاید شما هم از علاقه مندان شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران باشید که گاه و بی گاه گذرتان به تهران می افتد و مسلما کسب و کار و تجارت شما ایجاب می کند تا با این نمایشگاه ها در ارتباط باشید. بنابراین در سفرهای خود باید با اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی هوشمندانه رفتار کنید تا انرژی و هزینه شما صرف تردد در مسیرهای شلوغ و پرترافیک شهر نشود.

برای اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی ، اول از همه باید موقعیت مکانی نمایشگاه بین المللی را در نظر بگیرید. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران و بزرگراه چمران و حوالی جنوب شرقی دانشگاه شهید بهشتی واقع شده است.

مساحت کلی نمایشگاه 000/850 مترمربع است که 000/120 مترمربع از آن فضای سرپوشیده و 35000 متر مربع فضای باز نمایشگاهی ، در حدود 22 هکتار فضای سبز و 21 هکتار از آن راه های دسترسی به محوطه نمایشگاه و سالن ها می باشد.

خیابان های منتهی به نمایشگاه بین المللی عبارتند از:

اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

در ورودی اول در جنوب غربی: بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال- جاده اختصاصی نمایشگاه
در جنوبی روبروی در اصلی باشگاه انقلاب: بزرگراه نیایش خیابان سئول به سمت شمال-انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه

در شمالی و ورودی پارکینگ طبقاتی: بزرگراه چمران به سمت جنوب- بعد از پمپ بنزین – مسیر کنار گذر
در شمالی تردد عابر پیاده: بزرگراه چمران به سمت چهارراه پارک وی- پل عابر پیاده نمایشگاه بین المللی
در شمالی : خیابان یمن-خیابان رشید فضل الله

نمایشگاه بین المللی تهران دارای سه در ورودی از جمله در شمالی از بزرگراه شهید چمران، دو در جنوبی و جنوب غربی از طرف خیابان سئول،

اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران در کجا بهتر است؟

برای آنکه دسترسی مناسبی به نمایشگاه بین المللی داشته باشید باید مناطق اطراف نمایشگاه را برای اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی انتخاب کنید.

اوین یکی از مناطقی است که تنها 5 دقیقه با مرکز نمایشگاههای بین المللی تهران فاصله است. اوین منطقه ای در شمال غربی تهران و در ناحیه 1 شهرداری واقع شده است.

این منطقه بی نظیر در دامنه کوههای البرز قرار دارد که از شمال به درکه و ولنجک و از جنوب به بزرگراه چمران دسترسی دارد که یک شاهراه ارتباطی در تهران است منتهی می شود. اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی در این منطقه هم معقول است و هم دلپذیر.

اگر قصد گردشگری در تهران را نیز داشته باشید این منطقه به دلیل قرارگیری در بهترین منطقه تهران به بیشتر جاذبه های گردشگری شمال تهران نزدیک است. دسترسی های خیلی خوبی به مسیرهای اصلی دارد و در ضمن در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است.

اجاره سودیت در مناطق نزدیک به نمایشگاه

منطقه سعادت آباد هم از مناطق شمال شهر تهران است که با دسترسی به اتوبان چمران، اتوبان یادگار امام و پل مدیریت دسترسی نزدیکی به نمایشگاه بین المللی تهران دارد. همچنین میدان قدس شهرک غرب هم از نزدیک ترین مناطق به نمایشگاه بین المللی است.

اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

سایت املاک باشی  یک مشاور فعال و باسابقه برای یافتن مورد مناسب اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است و موارد گوناگون و متنوع را در نواحی اطراف نمایشگاه برای اقامت به شما پیشنهاد می دهد.

با اجاره سوئیت نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران با یک تیر دو نشان می زنید هم می توانید از نمایشگاه دیدن کنید و به کسب و کار و تجارت تان رونق دهید و هم درسوئیت های مبله فول امکانات در بهترین مناطق شمال تهران ساکن شوید و لذت واقعی زندگی در تهران را در کنار همراهانتان تجربه کنید.
در املاک باشی سوئیت و آپارتمان مبله در تهران برای صلیقه های متفاوت وجود دارد

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *