اجاره روزانه خانه سهروردی

با اجاره روزانه خانه سهروردی ؛ سفری آرام را تجربه کنید

با اجاره روزانه خانه سهروردی؛ سفری آرام را تجربه کنید

اجاره روزانه خانه سهروردی : آیا یک سفر کوتاه مدت کاری، تجاری و یا درمانی به تهران دارید؟ این سفر ممکن است اهداف بسیار متفاوتی داشته باشد بهر حال دلیل سفرتان هرچیزی که باشد شما باید تنها به امور مربوط به آن فکر کنید و دغدغه دیگری نداشته باشید.

تهران مناطق چندگانه ای دارد که اقامت در هر بخش آن باید و نباید های مخصوص به خود را دارد. اما بنظر می رسد در یک بررسی کلی اجاره روزانه خانه سهروردی گزینه مناسبی برای سفر کوتاه مدت شما باشد.

خوب می دانید که اگر بخواهید خود را درگیر گرفتن اتاق در هتل کنید، مبالغ سنگینی باید بپردازید . درست است که سفر شما کوتاه است اما هتل ها در همان چند روز هم هزینه های مختلفی برای شما می تراشند که جیبتان را خالی می کند.

زندگی در تهران ممکن است کمی مشکل بنظر برسد، اما اگر کمی هوشمندانه عمل کنید می توانید اوضاع را به نفع خودتان پیش ببرید. درست است منظور همان اجاره روزانه خانه سهروردی است. حتما تا الان تا حدی متوجه شده اید که این پیشنهاد به چه دلیل است.

اجاره روزانه خانه سهروردی

در تهران مناطق بالاتر از سهروردی زیاد است که شرایط عالی دارند اما اگر بخواهید هزینه های سفر را مدیریت کنید و در عین حال در یک منطقه متوسط رو به بالا زندگی کنید اجاره روزانه خانه سهروردی مناسب است.

خیابان سهروردی چه جور خیابانی است؟

نام پیشین خیابان سهروردی، خیابان فرح است که از نظر تقسیم بندی شهری در منطقه 7 شهرداری تهران واقع شده است. شروع این خیابان از محدوده پل سید خندان در شمال آغاز شده و به باغ صبا در خیابان بهار شیراز منتهی می شود.

خیابان سهروردی جنوبی در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و همه ی خیابان های اطراف منتهی به آن، در شرق، غرب و شمال توسط دوربین های مکانیزه تحت کنترل قرار دارد. در حالی که خیابان سهروردی شمالی از این امر مستثنی است و تنها طرح زوج و فرد در آن اجرا می شود.

بنابراین اگر قصد اجاره روزانه خانه در این منطقه را دارید و می خواهید از خودروی شخصی استفاده کنید این محدودیت ها را در نظر داشته باشید.

سهروردی شمالی دسترسی بسیار مناسبی به مسیرهای اصلی مانند اتوبان رسالت مسیر شرق به غرب ، اتوبان رسالت مسیر غرب به شرق، خیابان جلفا یا ارسباران، خیابان عباس آباد، خیابان مطهری و بهار شیراز و…. دارد.

علاوه بر آن این خیابان به چند ایستگاه مترو دور و نزدیک دسترسی دارد که مهم ترین آنها ایستگاه متروی سهروردی است.

اجاره روزانه خانه

چرا اجاره روزانه خانه در سهروردی مناسب است؟

خب حالا که تا حدی با این خیابان اصلی و دسترسی های مختلف آن آشنا شدید باید بدانید که سهروردی یک خیابان اصیل نشین با خانه های اغلب چندین سال ساخت است که گذر از محله های آن آرامش زندگی در تهران را برایتان تداعی خواهد کرد.

سایت املاک باشی مشاور شما در امور اجاره روزانه خانه سهروردی است که بهترین موارد آپارتمان مبله یا سوئیت مبله را به شما پیشنهاد خواهد داد.

کافی است وارد سایت شوید و با جستجو برای اجاره روزانه خانه سهروردی به تماشای موارد متنوع این واحدها بنشینید و در نهایت با توجه به امکانات رفاهی و موقعیت آپارتمان، بهترین مورد را رزرو کنید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *