اجاره ویلا کردان

اجاره ویلا کردان بهشتی در نزدیکی تهران

اجاره ویلا کردان

در سالهای اخیر با توجه به جاذبه های طبیعی و مناظر زیبا، کردان به منطقه ای توریستی و لوکس تبدیل شده است. انواع ویلاهای لوکس و مدرن را می توانید در کردان مشاهده نمائید. اگر قصد اقامت یک روزه و یا چند روزه در کردان را دارید می توانید با اجاره ویلا کردان با انواع امکانات اقامت خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اجاره ویلا کردان یکی از کارهایی است که در سالهای اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است. منطقه خوش آب و هوا و زیبای کردان و نزدیکی آن به تهران موجب محبوبیت آن در میان ساکنین تهران و سایر شهرها گردیده است. اگر می خواهید در دل طبیعت زیبا،‌ آب و هوای کوهستانی و دلچسب و مهمتر از همه در منطقه ای فاقد آلودگی و هیاهوی شهر به استراحت و گشت و گذار بپردازید، کردان گزینه مناسبی برای شماست. از طرفی نزدیکی منطقه کردان به تهران آنرا به بهشت نزدیک تهران تبدیل نموده است.

اجاره ویلا کردان

با اجاره ویلا کردان اقامت در دل طبیعت کوهستانی را تجربه کنید

کردان منطقه ای کوهستانی در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری کرج است. این منطقه در دامنه رشته کوههای البرز واقع و از آب و هوایی کوهستانی و خنک برخوردار است. رودخانه کردان، درختان سرسبز و قدیمی، باغهای گیلاس و زردآلو و مناظر زیبای کوهستانی این منطقه را به یکی از ییلاقات محبوب ساکنین البرز و تهران تبدیل نموده است. با اجاره ویلا کردان اقامت در دل طبیعت کوهستانی و خوش آب و هوا را تجربه کنید.

در طول اقامت در کردان اگر تمایل به دیدن مکانهای تاریخی دارید می توانید از امامزاده حسین کردان نیز بازدید نمائید. این امامزاده مقبره ای آجری متعلق به دوره سلجوقیان است که در کنار روستای کردان واقع است. درختان سربه فلک کشیده، رودخانه و هوای پاک روستا احساس طراوت و سرزندگی را به شما می بخشد. اجاره ویلای کردان در نزدیکی روستا و در دل طبیعت آرامشی وصف نشدنی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

امامزاده حسین کردان
امامزاده حسین کردان

در طی سالیان اخیر افراد زیادی اقدام به ساخت ویلا در منطقه کردان نموده اند. یکی از مزایای ویژه این منطقه نزدیکی به شهر تهران و در دسترس بودن آن است. ساکنین تهران با طی مسافتی حدود ۶۵ کیلومتر می توانند خود را به این منطقه خوش آب و هوا برسانند، لذا نیازی به طی مسافتهای طولانی جهت رفتن به کلاردشت و یا مناطق شمالی ندارند. با توجه به توریستی بودن منطقه افراد زیادی اقدام به اجاره ویلای کردان برای گردشگران نموده و بصورت روزانه و یا چند روزه ویلای خود را اجاره می دهند.

اجاره ویلا کردان

اجاره ویلا کردان با سایت املاک باشی

اگر قصد گذراندن تعطیلات آخر هفته در یک محیط آرام و دنج و بدور از هیاهو با خانواده و یا دوستان خود را دارید پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. اجاره ویلا کردان با سایت املاک باشی انواع ویلاهای مختلف با امکانات ویژه را در اختیار شما قرار می دهد.

ویلا مبله،‌ ویلا استخردار، ویلا دوبلکس، باغ ویلا و ویلاهای لوکس در مناطق مختلف کردان در دسترس شماست. شما این امکان را دارید که از طریق سایت املاک باشی یا اپلیکیشن املاک باشی ویلای مورد نظر خود را انتخاب و حتی با پرداخت آنلاین نسبت به رزرو ویلا اقدام نمائید. راحتی، آسایش، آرامش و سفری خاطره انگیز به کردان را با ما تجربه کنید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *