اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس را به ما بسپارید

اجاره ویلا در چالوس را به ما بسپارید

اجاره ویلا در چالوس: هر آدمی با توجه به روحیاتش سبک وشیوه خاصی برای سفر کردن دارد. بعضیها اساسا شخصیت و روحیه مبادی آدابی دارند و دوست دارند سفرشان نظم دقیق داشته باشد و اگر غیر از این باشد لذتی نمی برند.

همسفر شدن با این افراد هم کمی سخت است.در مقابل افراد دیگری هم هستند که در لحظه و بدون برنامه ریزی بی هوا دل به جاده می زنند .

بهرحال هرجور روحیه ای که داشته باشیم قبل از سفر باید بدانیم که مقصد و اقامتگاه سفرمان کجاست. مهمانسرا، چادر مسافرتی، هتل یا ویلا؟ شما کدام را بیشتر ترجیح می دهید؟

در سفر به شهرهای شمالی قطعا چالوس از اولین گزینه های انتخابی گردشگران است. امکان اجاره ویلا درچالوس این شهر را به یک مقصد خاطره انگیز برای مسافران تبدیل کرده است.

چالوس چه جاذبه هایی دارد؟

چالوس یکی از شهرهای بسیار سرسبز و بکر شمال ایران و واقع در مازندران است. به علت زیبایی های بکر و سرسبزی های طبیعی، این شهر یکی از پر طرفدارترین شهرهای شمال است و به عقیق همیشه سبز معروف شده است.

چالوس هم مانند دیگر شهرهای شمالی غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی دارد که هوش از سرتان خواهد برد. با اجاره ویلا در چالوس می توانید از تمام جاذبه های این شهر زیبا بیشترین لذت را ببرید.

آبشار بی نظیر آکاپل:

یکی از جاذبه های شهر چالوس آبشار بی نظیر آکاپل با چشم اندازی دل انگیز و سرسبز در میان جنگل کوهستانی سردی چال در کلاردشت می باشد.

جاره ویلا در چالوس

این آبشار که در زمره پدیده های طبیعی کلاردشت است، در جوار دریاچه ولشت و جنگل های انبوه کلاردشت، گردشگران فراوانی رابه خود مجذوب کرده است.

چالوس آبشارهای دیگری هم دارد که هر کدام در جای خود شگفت انگیز هستند. یکی دیگر از جاذبه های شهر چالوس پارک جنگلی آن است که رودخانه ای از میان آن عبور می کند. پارک جنگلی چالوس با بیش از 200 هکتار وسعت یکی دیگر از جاذبه های چالوس است که یک پارک جنگلی بسیار سرسبز و زیبا و بکر است و وجود تله کابین نمک آبرود جذابیت های آن را دوچندان کرده است.

پارک جنگلی چالوس

تله کابین نمک آبرود:

تله کابین نمک آبرود از جاذبه های پرطرفدار شمال است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود میکشاند. تصور کنید در درون کابین تله کابین قرار گرفته اید وبا چشم انداز دریا و جنگل در ارتفاع 700 متری از سطح دریا قراردارید واقعا که تجربه ای بی نظیر است. تله کابین نمک آبرود در نهایت مسافران را به قله مدوبن می رساند که در آنجا امکانات کاملی برای پذیرایی از گردشگران مهیا شده است.

جاره ویلا در چالوس

یکی دیگر از جاذبه های اسرار آمیز چالوس دریاچه ولشت است.این دریاچه در دره ای عمیق قرار گرفته است که نزدیک به منطقه کوهستانی تخت سلیمان علم کوه  واقع شده است.

دریاچه ولشت

دریاچه ای با وسعت 13 هکتار که عمق آن به 20 متر هم می رسد و برای پرندگان مهاجر و آبزیان و ماهی ها زیستگاه امنی به وجود آورده است. این دریاچه به دلیل واقع شدن در دره،چشم انداز بسیار زیبا و بکری دارد وبا شهرت زیادی که دارد گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند. شما می توانید با اجاره ویلا در چالوس مکانی را انتخاب کنید که به دریاچه ولشت نزدیک باشد.

مرداب کندوچال:

مرداب کندوچال در سویی دیگر با وسعت یک هکتار و عمق 5 متر، ماوای نیلوفران آبی ، پرندگان مهاجر و همچنین انواع آبزیان است.سطح این مرداب با نی و گیاهان مردابی پوشیده شده است و اطراف آن با درختان انبوه حصار کشیده شده است.

جاره ویلا در چالوس

آب این مرداب از چشمه های اطراف تامین می شود و شیرین است.این مکان رویایی و زیبا، زیستگاه حیوانات و پرندگان گوناگونی شده است.

این مرداب از چشمه های اطراف تامین می شود و شیرین است.این مکان رویایی و زیبا، زیستگاه حیوانات و پرندگان گوناگونی شده است.

اجاره ویلا در چالوس چطور ممکن است؟

در صورتی که قصد اقامت در چالوس را داشته باشید اجاره ویلا در چالوس بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است که با وجود ویلاهای بسیار متنوع، براحتی میتوانید ویلا را آنلاین رزرو کنید.

سایت املاک باشی این روزها کار شما را بسیار آسان کرده است. هر کجا که باشید می توانید وارد سایت شوید و از میان 4000 ویلا و اقامتگاه مانند ویلاهای ساحلی، ویلای جنگلی، انواع ویلاهای استخردار، رزرو اقامتگاه های بومگردی، باغ ویلا و انتخاب های متنوع دیگر، مورد ایده آل اجاره ویلا در چالوس را برای سفر خود انتخاب و رزرو کنید.

اجاره ویلا در چالوس

ملک هایی که ما برای اجاره ویلا در چالوس به شما ارائه می دهیم، به دقت توسط کارشناسان سایت املاک باشی بررسی شده اند. در ضمن پس از رزرو ویلا، تیم پشتیبانی ما به طور مداوم روند اقامت شما را پیگیری خواهندکرد.

روش دیگری که میتوانید راحت تر از همیشه ویلا رزرو کنید از طریق اپلیکیشن املاک باشی است . اپلیکیشن املاک باشی را روی گوشی های خود نصب کنید و در هر ساعت از شبانه روز از طریق آن اقدام به رزرو ویلا در چالوس و هر جای دیگری که قصد سفر دارید نمایید.

سوالات متداول

برای اجاره ویلا در چالوس چرا به سایت املاک باشی اعتماد کنم ؟

سایت املاک باشی سالهاست که در زمینه اجاره روزانه فعالیت دارد و با توجه به تجربیات این چند سال مبلغ دریافتی شما را تا 24 ساعت پس از تحویل واحد نزد خود امانت نگه میدارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل کل مبلغ به شما عودت داده شود ، همچنین مرکز پشتیبانی این سایت همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 9 الی 23:30 باشماره 02632565304 و 02632565296 و 09360263804 آماده پاسخگویی به شماست.

قیمت اجاره روزانه ویلا در چالوس چقدر است؟

اجاره روزانه ویلا در چالوس با توجه به منطقه، متراژ و امکانات از شبی حداقل 60,000 تومان تا 1,300,000 تومان متغیر است.

برای اجاره روزانه ویلا در چالوس چه مدارکی لازم است ؟

از آنجا که اقامتگاه بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال میتوانید با میزبان در این مورد توافق کنید.

چگونه در چالوس به صورت آنلاین ویلا رزرو کنم ؟

وارد سایت املاک باشی شوید، شهر چالوس را انتخاب کنید، کلیه اقامتگاه های شهر چالوس (بیش از 100 مورد) به همراه قیمت و تصاویر با امکان فیلتر کردن برای شما نمایش داده میشود، اقامتگاه مورد نظر را انتخاب و پس از مشاهده جزئیات و اطمینان از شرایط ملک بر روی دکمه ‘درخواست رزرو’ کلیک کنید. درخواست رزرو ثبت کنید منتظر بمانید تا میزبان پاسخ دهد از قسمت چت می توانید سوالات خود را با میزبان مطرح کنید. همچنین در تمامی مراحل پشتیبانها همراه شما و اماده خدمات رسانی به شما هستند


مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *