بیمارستان آتیه یک بیمارستان خصوصی با ظرفیت 350 نفر در شهرک غرب تهران است. برای اجاره سوئیت و آپارتمان مبله نزدیک بیمارستان به سایت املاک باشی مراجعه کنید.

اجاره سوئیت و آپارتمان مبله نزدیک بیمارستان آتیه

در سال 1376 دکتر خلیل زاده متخصص ارتوپدی و جراحی ، ایده تاسیس یک بیمارستان خصوصی در تهران برای درمان بیماران و مصدومینی که مشکل ارتوپدی را داشتند را ارائه کرد. بیمارستان آتیه با زیربنای تقریبی 24000 متر در 12 طبقه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع ساخته شد.

خانواده آتیه که متشکل از مدیران ، پزشکان ، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان هستند اصل ارتقاء رضامندی بیماران و مراجعین را محور کار خویش قرار داده و تا به امروز در مسیر اجرای این اصول تلاش مستمر داشته اند. بیمارستان آتیه یک مجموعه کاملا خصوصی است که در شهرک غرب تهران با ظرفیت 350 نفر واقع شده است. این بیمارستان جزو بیمارستان های مطرح ایران است.

 بیمارستان آتیه

بخش ها و امکانات بیمارستان آتیه

بخش های بستری شامل جراحی، نوزادان، اطفال، بخش های داخلی، شیمی درمانی، مراقبت های ویژه و اعصاب و روان
این مرکز همچنین شامل بخش های آنژیوگرافی، دیالیز و بخش آمادگی قبل از عمل نیز می باشد، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سنگشکن از دیگر امکانات بیمارستان است.
آدرس: شهرک قدس، بلوار فرحزادی، تقاطع دادمان، منطقه 2 شهرداری

رزرو اقامتگاه نزدیک بیمارستان آتیه

سوئیت یا آپارتمان مبله های نزدیک بیمارستان در شهرک غرب با مسافت 3.1 کیلومتر و مدت زمان 9 دقیقه ، سوئیت در گیشا با مسافت 4.9 کیلومتر و زمان 9 دقیقه ، سوئیت در پونک با مسافت 5 کیلومتر و زمان 9 دقیقه ، سوئیت مبله در سعادت آباد با مسافت 4.5 کیلومتر و زمان 12 دقیقه ، آپارتمان مبله در مرزداران با مسافت 5 کیلومتر با زمان 8 دقیقه از نزدیک ترین اقامتگاه های نزدیک بیمارستان است.

برای رزرو سوئیت ، آپارتمان مبله و همچنین هتل آپارتمان نزدیک بیمارستان میتوانید به سایت املاک باشی مراجعه نمایید و از طریق فیلتر مناطق ، اقامتگاه های نزدیک بیمارستان آتیه را جستجو کرده و از پیش رزرو نمایید.

 بیمارستان آتیه
[faqs style=”accordion” filter=”tehran”]

مطلب پیشنهادی

غار سنگ شکن

غار سنگ شکن جهرم؛ لانه عجیب و دست ساز

در میان جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر جهرم، باید به غار سنگ شکن اشاره کنیم. این غار دیدنی از زیبایی های خاصی برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد. همین جاذبه های تاریخی در جهرم است که منجر شده تا هر ساله بر تعداد گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند، افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *